سامسونگ گزارش داد که چه تعداد گوشی تاشو تولید خواهد کرد - تکفارس 
سامسونگ گزارش داد که چه تعداد گوشی تاشو تولید خواهد کرد - تکفارس 
سامسونگ گزارش داد که چه تعداد گوشی تاشو تولید خواهد کرد - تکفارس 

سامسونگ گزارش داد که چه تعداد گوشی تاشو تولید خواهد کرد

سید محمد معلمی
۲۰ آبان ۱۳۹۷ - 20:30
سامسونگ گزارش داد که چه تعداد گوشی تاشو تولید خواهد کرد - تکفارس 

همان‌طور که اطلاع دارید، سامسونگ به تازگی از گوشی تاشو خود رونمایی کرده و حالا جزئیات مربوط به این دستگاه به تدریج در حال منتشر شدن هستند.

در همایش Developer، نائب رئیس این کمپانی، آقای جاستین دنیسون عنوان کرد که در ماه‌های آینده، اولین گوشی تاشو به تولید انبوه خواهد رسید.

مدیرعامل سامسونگ یعنی آقای D J Koh نیز در کنفرانس مذکور خبر داد که این شرکت حداقل یک میلیون گوشی تاشو تولید خواهد کرد و در صورتی که از آن استقبال خوبی به عمل آمد، تعداد بیشتری از این دستگاه تولید می‌شود.

D J Koh پیش‌بینی کرد که گوشی تاشو مطمئناً جایگزین گوشی‌های لمسی نخواهد شد ولی این استراتژی اتخاذ شده توسط کمپانی تحت مدیریت او به فکر آینده بوده است زیرا در سال‌های آتی گوشی‌هایی با صفحه نمایش‌های تاشو و انعطاف‌پذیر در بازار مشاهده خواهند شد. او همچنین می‌گوید که سامسونگ اولین گوشی تاشو خود را در اوایل سال آتی روانه بازار می‌کند.

در حال حاضر Koh تأیید کرده که سامسونگ اولین کمپانی نیست که گوشی تاشو تولید کرده است زیرا پیش از این Royole FlexPai در تاریخ ۳۱ اکتبر از اولین تلفن همراه منعطف دنیا رونمایی کرده بود. این گوشی که از تبلت دارای صفحه نمایش ۷٫۸ اینچی به گوشی ۴ اینچی تبدیل می‌شود، دارای مشخصات فنی نسبتاً پیشرفته‌ای می‌باشد و قیمتش با توجه به مدل آن ۱۲۹۰، ۱۴۳۵ و ۱۸۶۵ دلار خواهد بود. تا کنون امکان پیش سفارش گوشی مذکور فقط در کشور چین فراهم بوده است و از ماه آینده نیز به دست متقاضیان خواهد رسید.

البته مدیرعامل سامسونگ قصد ندارد از محصول Royole FlexPai تعریف کند و می‌گوید که بر خلاف این شرکت آمریکایی، کمپانی تحت امر او نوعی رابط کاربری در دستگاه تاشو قرار خواهد داد که مشتریان می‌توانند هنگام تا شدن آن، به راحتی با گوشی کار کنند. منظور او این است که نسخه بهبود یافته اندروید برای گلکسی ایکس عرضه خواهد شد.

D J Koh می‌گوید: تفاوت میان گوشی تاشو سامسونگ این است که از مطلوب‌ترین طراحی تجربه کاربری یا UX و بهترین باتری استفاده می‌کند. ضمن اینکه وزن کمی نیز خواهد داشت. ما دو ماه پیش با مدیرعامل گوگل آقای پیچای دیداری داشتیم و تصمیم بر این شد که نوعی رابط کاربری مبتنی بر اندروید که مناسب گوشی تاشو است، تولید کنیم و به زودی در اختیار تعدادی از کاربران قرار دهیم تا به صورت آزمایشی از آن استفاده نمایند. در نهایت بهترین نسخه را همزمان با ورود گوشی به بازار عرضه خواهیم کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید