قیمت گوشی تاشو سامسونگ فاش شد - تکفارس 
قیمت گوشی تاشو سامسونگ فاش شد - تکفارس 
قیمت گوشی تاشو سامسونگ فاش شد - تکفارس 

قیمت گوشی تاشو سامسونگ فاش شد

سید محمد معلمی
۲۰ آبان ۱۳۹۷ - 19:00
قیمت گوشی تاشو سامسونگ فاش شد - تکفارس 

گوشی تاشو سامسونگ که آن را با نام گلکسی ایکس یا گلکسی F می‌شناسند، اخیراً در همایش Developer این کمپانی کره‌ای به نمایش درآمده و حالا پس از چند روز، قیمت آن فاش شده است که نشان می‌دهد رقیب جدی برای آیفون ایکس اس اپل به حساب می‌آید.

به گزارش تک‌فارس و به نقل از وب‌سایت خبری کشور کره جنوبی به نام Korea Times و بر اساس ادعای تحلیلگران این کشور، نسل جدیدی از گوشی‌ها به زودی وارد بازار خواهد شد که به مدت محدودی در دسترس خواهد بود. بر این اساس، انتظار می‌رود گلکسی ایکس حدود ۱۳۶۵ یورو قیمت داشته باشد.

یکی از تحلیلگران به نام کیم ژانگ یئول و مدیر مسئول شرکت تحقیقاتی و سرمایه‌گذاری Golden Bridge معتقد است که می‌توانیم صفحه نمایش اولد و ۷٫۳ اینچی گوشی تاشو سامسونگ را کاملاً تا کنیم و از نمایشگر خارجی آن به اندازه ۴٫۵ اینچ بهره ببریم. این اطلاعات دقیقاً با مشخصات فنی که سامسونگ گزارش داده، تطابق دارند.

از کمپانی کره‌ای انتظار می‌رود که از این گوشی در اوایل سال ۲۰۱۹ رونمایی کرده و بلافاصله برای خرید و فروش، آن را در اختیار افراد قرار دهد.

سامسونگ تا همین امروز هم معرفی این گوشی را چندین مرتبه به تأخیر انداخته بنابراین ما انتظار نداریم تاریخ دقیقی برای ورود آن به بازار مشخص شود. به همین دلیل زمان زیادی برای تولید این محصول به بهترین شکل ممکن وجود دارد.

[button type=”bd_button btn_middle” url=”https://techfars.com/?s=%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C+%D8%AA%D8%A7%D8%B4%D9%88+%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF” target=”on” button_color_fon=”#000000″ button_text_color=”#ff0000″ ]اخبار مرتبط با گوشی تاشو سامسونگ[/button]

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید