طراحی گوشی تاشو سامسونگ رسماً نهایی شد - تکفارس 
طراحی گوشی تاشو سامسونگ رسماً نهایی شد - تکفارس 
طراحی گوشی تاشو سامسونگ رسماً نهایی شد - تکفارس 

طراحی گوشی تاشو سامسونگ رسماً نهایی شد

سید محمد معلمی
۱۴ آبان ۱۳۹۷ - 17:30
طراحی گوشی تاشو سامسونگ رسماً نهایی شد - تکفارس 

پس از سال‌ها انتشار شایعات پیرامون طراحی گوشی تاشو سامسونگ موسوم به گلکسی ایکس، به نظر می‌رسد این کمپانی کره‌ای حالا ظاهر این دستگاه را نهایی کرده است.

با توجه به اینکه قرار است از گلکسی ایکس اوایل سال آتی میلادی معرفی شود، گویا سامسونگ تصمیمات نهایی خود درباره طراحی این دستگاه گرفته است.

هفته پیش بود که منابع خبری درونی وابسته به سامسونگ مدعی شدند، مهندسان این شرکت نمی‌دانند باید این دستگاه را طوری طراحی نمایند که به صورت عمودی تا شود یا افقی ولی بر اساس گفته سایت کره‌ای The Bell، اختلافات در این زمینه به پایان رسیده است.

طبق اطلاعات دریافتی از سایت مذکور، صفحه نمایش اولد ۷٫۲۹ اینچی گلکسی ایکس، تجربه کار کردن با یک تبلت تاشو را به شما اعطا خواهد کرد. این نمایشگر گران ‌قیمت از میانه‌های خود، دقیقاً مانند کاغذهای یک کتاب تا می‌شود.

در قسمت بیرونی دستگاه یعنی بخشی که مانند جلد کتاب است، سامسونگ می‌خواهد یک صفحه نمایش ۴٫۶ اینچی اولد قرار خواهد داد.

با این شرایط، طراحی گوشی تاشو بسیار بزرگ‌تر خواهد بود و سبب خواهد شد از نمایشگر تبلت مانند آن در مواقع بدون استفاده، محافظت شود. این کار را نمی‌توانیم در گوشی تاشو تازه معرفی شده Royale FlexPai که ماه گذشته معرفی شد، انجام دهیم. صفحه نمایش دستگاه تولید شده توسط Royale هنگامی که تا می‌شود، رو به بیرون خواهد بود.

فلکس پای اولین تلفن انعطاف پذیر با پردازنده اسنپ دراگون ۸۱۵۰ تولید می‌شود!

دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰p

بر اساس گزارش سایت The Bell، گلکسی ایکس ضخامت نسبتاً زیادی خواهد داشت. ضمن اینکه مصرف انرژی آن نیز زیاد می‌شود زیرا دو صفحه نمایش در این گوشی وجود دارد.

اگرچه یک گوشی بازشو با یک صفحه نمایش به انرژی کم‌تری نیاز دارد ولی طراحی آن به‌گونه‌ای است که برای هر بار استفاده باید آن را باز و بسته نماییم. به نظر نمی‌رسد سامسونگ بخواهد متقاضیان خود را برای استفاده از گلکسی ایکس مجبور به باز کردن دستگاه کند.

وجود یک صفحه نمایش ثانویه ۴٫۶ اینچی اولد در بیرون یک گوشی، مطمئناً قیمت آن را افزایش خواهد داد. این نکته را در نظر داشته باشید که گلکسی نوت ۹ به عنوان پرچمدار فعلی سامسونگ قیمتی در حدود ۱۲۵۰ دلار دارد. حالا و با این حساب، گوشی آتی سامسونگ قطعاً و بدون شک قیمت بالایی خواهد داشت.

شما فکر می‌کنید قیمت نهایی گوشی تاشو سامسونگ چه‌قدر خواهد بود؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید