رونمایی از دوربین اندرویدی شرکت Yongnuo - تکفارس 
رونمایی از دوربین اندرویدی شرکت Yongnuo - تکفارس 
رونمایی از دوربین اندرویدی شرکت Yongnuo - تکفارس 

رونمایی از دوربین اندرویدی شرکت Yongnuo

سید محمد معلمی
۱۴ آبان ۱۳۹۷ - 15:00
رونمایی از دوربین اندرویدی شرکت Yongnuo - تکفارس 

همان‌طور که پیش از این هم توسط PetaPixel فاش شده بود، شرکت چینی Yongnuo به تازگی از دوربین YN450 که از سیستم عامل اندروید استفاده کرده و بدون آینه بوده و همچنین از لنزهای EF شرکت کنون بهره می‌برد، رونمایی کرده است.

شرکت Yongnuo که به خاطر ساخت دوربین‌های ارزان‌قیمت کمپانی کنون مشهور است، به نظر می‌رسد بتواند طرفداران خود را با تولید مدل YN450 که از لنزهای کنون پشتیبانی می‌کند، راضی نماید.

جدای از این موارد، دوربین تولید شده می‌تواند ما را یاد گلکسی کمرا (Galaxy Camera) سامسونگ بیندازد ولی با این تفاوت که از هیچ لنز سنتی پشتیبانی نمی‌کند.

در این دوربین علاوه بر سیستم عامل اندروید ۷٫۱ که به صورت پیش‌فرض نصب شده، پردازنده ۸ هسته‌ای ساخت شرکت کووالکوم، رم ۳ گیگی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی مشاهده کنید. لازم به ذکر است که هنوز مشخص نیست آیا این دوربین از مموری کارت پشتیبانی می‌کند یا خیر.

صفحه نمایش موجود در این محصول کمپانی چینی، ۵ اینچی ۱۰۸۰p بوده و مجهز به لمس چند گانه است که سبب می‌شود هنگام فوکوس کردن کنترل بیشتری روی نمایشگر داشته باشیم.

از نکات جالب YN450 می‌توانیم به وجود دوربین جلو و دوربین عقب اشاره کنیم. دوربین اصلی این دستگاه با استفاده از لنز ۱۶ مگاپیکسلی و تکنولوژی RAW، گزینه ایده‌آلی برای عکاسان حرفه‌ای به حساب می‌آید. در دوربین سلفی هم یک لنز ۸ مگاپیکسلی به کار گرفته شده است. لازم به ذکر است که ویدیوهای ضبط شده توسط این دوربین با کیفیت ۴K با ۳۰ فریم بر ثانیه ذخیره می‌شوند.

از دیگر ویژگی‌های سخت‌افزاری دوربین Yongnuo می‌توان به میکروفون استریو، GPS، جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری، فلش‌های LED دوگانه و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد که نسبت به خیلی از دوربین‌ها، منبع انرژی قوی‌تری دارد.

با توجه اینکه مدل YN450 از لنزهای DSLR پشتیبانی می‌کند، این دوربین تمام امکانات سنسور Micro Four Thirds را که تنها با یک دستگاه دارای سیستم عامل اندروید می‌توان تجربه کرد را دارد. با این حساب دسترسی به گوگل پلی استور هم فراهم شده است. وجود چنین امکاناتی همچنین به آن معناست که دستگاه مذکور یک وسیله پخش ویدیو به صورت آنلاین نیز هست زیرا به پلتفرم‌های پخش ویدیو مانند یوتیوب و Twitch به طور مستقیم وصل می‌شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید