رونمایی از گوشی تاشو ال‌جی در همایش CES سال ۲۰۱۹ - تکفارس 
رونمایی از گوشی تاشو ال‌جی در همایش CES سال ۲۰۱۹ - تکفارس 
رونمایی از گوشی تاشو ال‌جی در همایش CES سال ۲۰۱۹ - تکفارس 

رونمایی از گوشی تاشو ال‌جی در همایش CES سال ۲۰۱۹

سید محمد معلمی
۹ آبان ۱۳۹۷ - 19:00
رونمایی از گوشی تاشو ال‌جی در همایش CES سال ۲۰۱۹ - تکفارس 

به گزارش تکفارس، پس از سال‌ها انتظار، قرار است گوشی‌های تاشو به زودی معرفی شوند. مطمئناً می‌توانیم گلکسی F سامسونگ را محتمل‌ترین گزینه برای معرفی پیش از سایر محصولات دیگر شرکت‌ها بدانیم ولی واقعیت این است که کمپانی‌های دیگر نیز اقدامات مؤثری در این زمینه انجام داده‌اند.

برای مثال، هوآوی و شیائومی می‌خواهند از گوشی تاشو خود در نیمه دوم سال ۲۰۱۹ رونمایی کنند. همچنین گفته می‌شود که لنوو نیز در حال کار کردن روی تبلت تاشو می‌باشد که از صفحه نمایش تولید شده توسط ال‌جی استفاده می‌کند.

در سوی دیگر میدان اما، حدس ما این است که شرکت‌های سامسونگ و ال‌جی بازار گوشی‌های تاشو را در نیمه اول سال آتی میلادی در دست بگیرند. اگرچه تاریخ دقیق معرفی این دستگاه‌ها هنوز مشخص نیست ولی بر اساس گفته Evan Blass، احتمال دارد گوشی تاشو ال‌جی برای اولین بار در همایش CES سال ۲۰۱۹ که در ماه ژانویه و شهر لاس‌وگاس برگزار می‌شود، به نمایش درآید.

در حال حاضر هنوز کسی در مورد مشخصات فنی و شیوه طراحی این دستگاه اطلاعاتی ندارد ولی احتمال اینکه دستگاه مورد بحث به صورت محدود تولید شود، بسیار زیاد است. به علاوه، بد نیست اضافه کنیم که این اقدام ال‌جی ممکن است سامسونگ را نیز برای معرفی گوشی تاشو پیش از موعد مقرر وسوسه نماید.

به طور کلی و بر اساس آخرین اخبار و شایعات، سامسونگ نیز قصد دارد از گوشی تاشو خود در همایش CES سال ۲۰۱۹ رونمایی کند.

علاوه بر مشخصات فنی و طراحی، متأسفانه قیمت این‌گونه دستگاه‌ها نیز هنوز مشخص نشده ولی پیش از این یک منبع خبری مدعی شده بود که ممکن است گلکسی F سامسونگ با قیمت ۲۰۰۰ دلار به فروش برسد. شاید این عدد به آن معناست که محصول تاشو ال‌جی از ۲۰۰۰ دلار هم گرانتر خواهد بود.

به هر حال باید تا زمان برگزاری رویداد CES سال ۲۰۱۹ صبر کنیم تا ببینیم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

به نظر شما، کدام کمپانی زودتر محصول تاشو خود را رونمایی می‌کند؟ سامسونگ یا ال‌جی؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید