گلکسی F آنطور که انتظار می‌رفت، تا نخواهد شد - تکفارس 
گلکسی F آنطور که انتظار می‌رفت، تا نخواهد شد - تکفارس 
گلکسی F آنطور که انتظار می‌رفت، تا نخواهد شد - تکفارس 

گلکسی F آنطور که انتظار می‌رفت، تا نخواهد شد

سید محمد معلمی
۷ آبان ۱۳۹۷ - 11:00
گلکسی F آنطور که انتظار می‌رفت، تا نخواهد شد - تکفارس 

گلکسی F که آن را گلکسی ایکس نیز می‌نامند، گوشی تاشو سامسونگ خواهد بود. اما حالا شایعه شده که ممکن است این دستگاه آنطور که انتظار می‌رفت تا نخواهد شد.

قرار بود که گوشی تاشو سامسونگ در ماه نوامبر و طی رویداد Developer این کمپانی معرفی شود ولی حالا گزارش‌ها حاکی از آن است که شرکت کره‌ای هنوز تصمیم نگرفته که مشخص کند گلکسی F یا گلکسی ایکس چگونه تا شود. همین اتفاق کافی است تا معرفی این دستگاه به تأخیر بیفتد.

بر اساس ادعای چندین منبع خبری، تصمیم‌گیری در مورد اینکه گوشی مذکور عمودی تا بخورد یا افقی، هنوز به پایان نرسیده است. البته پیش از این خبر رسیده بود که مهندسان Samsung HQ تصمیم گرفته‌اند گوشی را به‌گونه‌ای تنظیم نمایند که به صورت عمودی تا شود. دلیل اتخاذ چنین تصمیمی آن بود که به نظر می‌رسد تا کردن دستگاه به صورت عمودی راحت‌تر است.

گزارش‌های مربوطه مدعی هستند که گوشی، صرف‌نظر از تاشو بودن، دارای یک صفحه نمایش ثانویه ۴ اینچی خواهد بود که در قسمت بیرونی قرار خواهد گرفت تا وقتی گوشی خاموش است، بدون نیاز به باز کردن دستگاه، سریع‌تر پیام‌ها و تماس‌های ورودی چک شوند.

در حالی که ما امیدوار بودیم گلکسی F یا گلکسی ایکس (و یا هر اسمی که شما می‌خواهید) را در ماه نوامبر مشاهده کنیم ولی با توجه به رخ دادن این اتفاقات مشخص نیست رونمایی از آن در چه تاریخی انجام خواهد شد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید سامسونگ از گوشی تاشو خود در چه تاریخی رونمایی خواهد کرد؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید