رسماً تأیید شد | ال‌جی گوشی تاشو تولید می‌کند - تکفارس 
رسماً تأیید شد | ال‌جی گوشی تاشو تولید می‌کند - تکفارس 
رسماً تأیید شد | ال‌جی گوشی تاشو تولید می‌کند - تکفارس 

رسماً تأیید شد | ال‌جی گوشی تاشو تولید می‌کند

سید محمد معلمی
۱۷ مهر ۱۳۹۷ - 18:30
رسماً تأیید شد | ال‌جی گوشی تاشو تولید می‌کند - تکفارس 

ال‌جی به صورت رسمی گزارش داد که در حال کار کردن روی یک گوشی تاشو مانند گلکسی F سامسونگ می‌باشد.

در حالی که سامسونگ بارها و بارها اعلام کرده که می‌خواهد اولین کمپانی باشد که نخستین گوشی تاشو را وارد بازار می‌کند ولی با توجه به جایگاهی که ال‌جی برای خود دست و پا کرده، به نظر می‌رسد این شرکت در وضعیت بهتری به سر می‌برد.

مدیرعامل بخش تلفن‌های همراه ال‌جی به یک وب‌سایت خبری کره‌ای گفت: ما سخت تلاش می‌کنیم تا با کمک شرکا و همکارانمان موانع موجود بر سر راه تولید گوشی تاشو را برداریم تا بتوانیم دستگاهی بسازیم که موقع باز و بسته کردن به مشکلی بر نخورد.

او در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه زمان معرفی این گوشی کی خواهد بود؟ گفت: ما این گوشی تاشو را زمانی وارد بازار خواهیم کرد که بتوانیم انتظارات مشتریانمان را برآورده کنیم و قصد نداریم فقط برای اینکه اولین در دنیا باشیم، این گوشی را روانه بازار نماییم.

به طور کلی نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که هر نوع گوشی تاشویی حداقل تا سال آینده آماده فروش شود. حتی سامسونگ که در این زمینه حرف زیادی برای گفتن دارد هم تا کنون تاریخ‌های مختلفی را اعلام کرده است. شاید دلیل چنین اتفاقاتی، مشکلات گوشی‌ها هنگام باز و بسته کردن آنها می‌باشد.

ال‌جی اوایل سال جاری میلادی پتنتی از یک دستگاه تاشو منتشر کرد که می‌توانستیم آن را از گوشی به تبلت تبدیل نماییم. در آن زمان شایعه شد که این کمپانی قصد دارد به یک‌باره یک تبلت تاشو تولید کند.

علاوه بر ال‌جی و سامسونگ، هوآوی گزارش داده که در سال آینده میلادی از گوشی تاشو ۵G رونمایی خواهد کرد. این در حالی است که بر اساس بیانیه‌های مختلف توسط کمپانی کره‌ای، سامسونگ تکنولوژی‌های ۵G و گوشی‌های تاشو را به صورت جداگانه در دستگاه‌های مختلف قرار می‌دهد.

به هر ترتیب، رقابت در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند همچنان ادامه دارد.

به نظر شما، کدام شرکت اولین گوشی تاشو دنیا را تولید و روانه بازار می‌کند؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید