ظرفیت باتری گوشی OnePlus 6T لو رفت - تکفارس 
ظرفیت باتری گوشی OnePlus 6T لو رفت - تکفارس 
ظرفیت باتری گوشی OnePlus 6T لو رفت - تکفارس 

ظرفیت باتری گوشی OnePlus 6T لو رفت

علیرضا هاشمی
۶ مهر ۱۳۹۷ - 08:00
ظرفیت باتری گوشی OnePlus 6T لو رفت - تکفارس 

گوشی‌های بالارده‌ی وان پلاس لقب ” قاتل پرچمدران” را یدک می‌کشند و هنگامی که این شرکت وجود پرجمدار بعدی خود را تایید کرد، خبر داد که این گوشی جک ۳٫۵ میلیمتری صدا را نخواهد داشت و از آن به عنوان مزیتی ( به صورت غیر مستقیم) برای افزایش عمر باتری یاد کرد. برای جزئیات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

البته آقای Carl Pei که یکی از بنیان گذاران این شرکت محسوب می‌شود، به هیچ عنوان سایز دقیق باتری OnePlus 6T را اعلام نکرد تا بتواند طرفدارن را حیران نگه دارد. البته خریداران امیدوار هستند تا پیشرفت‌های بیشتری را نسبت به OnePlus 6 در این گوشی مشاهده کنند.

اگر تصویری که به تازگی فاش شده را قابل اطمینان بدانیم، ظرفیت جدید باتری معادل ۳۷۰۰ میلی آمپر خواهد بود که رقمی معمولی اما قابل احترام به حساب می‌رود اما برای گوشی بالارده‌ای که لقب ” غول کش” را یدک می‌کشد، چندان چشمگیر نیست. به عنوان مثال، گوشی Galaxy note 9 سامسونگ، از باتری‌ای با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر بهره می‌برد. همچنین انتظار می‌رود  Huawei Mate 20 Pro ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپری باتری گوشی‌های نسل قبل خود همچون Mate 10 Pro و P20 Pro را ارتقا دهد.

با این حال، افزایش ظرفیت باتری به ۳۷۰۰ میلی آمپر، پیشرفت قابل قبولی نسبت به گوشی OnePlus 6 محسوب می‌شود. البته گوشی OnePlus 6T از صفحه نمایش بزرگتری نسبت به گوشی نسل قبلی بهره می‌برد اما این افزایش سایز چندان محسوس نیست و به ۶٫۴ اینچ رسیده است ( در مفایسه با ۶٫۲۸ اینچ).

از آنجایی که گوشی OnePlus 6T توانست در تست عمر باتری نتایج بالاتر از حد معمول را به دست بیاورد، می‌توان فرضیه‌ای تاثیر نبود جک هدفون در افزایش عمر باتری را درست تلقی کرد.

در رابطه با اطلاعات فاش شده‌ی امروز، نکته حائز اهمیت این است که هنوز هیچ یک از منابع رسمی و معتبر این موضوع را تایید نکرده‌اند، بنابراین این خبر می‌تواند جعلی باشد.اما سوالی که در ذهن ایجاد می‌شود این است که چرا یک نفر این همه زحمت را به جان خریده تا تصویری از یک باتری را جعل کند؟

ظرفیت باتری گوشی OnePlus 6T لو رفت - تکفارس 

در این تصویر که در فضای مجازی انتشار یافته، هیچ نشانی از گوشی OnePlus 6T درج نشده اما از وان پلاس به عنوان سازنده این باتری غیر قابل تعویض یاد شده است. شماره مدل BLP685 نیز با طرح برچسب گذاری‌هایی که شرکت وان پلاس معمولا برای باتری محصولاتش قرار می‌دهد، همخوانی می‌کند. با این حال شک و شبه‌های بسیاری درباره صحت این تصویر وجود دارد.

نظر شما کاربران تکفارس در رابطه با این موضوع چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید