ویژگی جدید نظرسنجی در اپلیکیشن Google Map برای یافتن رستوران‌های بهتر - تکفارس 
ویژگی جدید نظرسنجی در اپلیکیشن Google Map برای یافتن رستوران‌های بهتر - تکفارس 
ویژگی جدید نظرسنجی در اپلیکیشن Google Map برای یافتن رستوران‌های بهتر - تکفارس 

ویژگی جدید نظرسنجی در اپلیکیشن Google Map برای یافتن رستوران‌های بهتر

پوریا اسدی
۵ مهر ۱۳۹۷ - 13:00
ویژگی جدید نظرسنجی در اپلیکیشن Google Map برای یافتن رستوران‌های بهتر - تکفارس 

تصمیم‌گیری در مورد یافتن محلی برای غذاخوردن گروهی هرگز یک کار سرگرم کننده نبوده است و با عذاب انتخاب از بین موارد زیادی که در پیش‌رو خود داریم فلج کننده است. خوشبختانه، گوگل به نجات ما می‌آید – ابزار نظرسنجی گروهی به Google Maps در iOS و اندروید راه یافته است.

این ویژگی در میان دیگر موارد اضافه شده که Google Maps را جالب‌تر کرده، در ماه می در Google I / O 2018 معرفی شد. هنگامی‌ که ویژگی جدید نصب می‌شود، کاربران قادر خواهند بود تا با لمس بلند مدت روی یک مکان آن را به فهرست کوتاهی از مکان‌های احتمالی اضافه کنند. این مکان‌ها به لیست اضافه شده و هنگامی‌ که لیست کامل شود، کاربران می‌توانند این لیست را با دوستان خود از طریق برنامه‌های مختلف چت به اشتراک بگذارند.

اما این ویژگی در اینجا به کار خود پایان نمی‌دهد – دوستان شما می‌توانند در درون اپلیکیشن Google Maps به این مکان‌ها رای بدهند و گزینه‌های موجود را برای شما محدود کنند. گوگل رأی‌گیری را دنبال می‌کند و هنگامی‌که رأی گیری کامل می‌شود، برنده را مشخص می‌کند. دوستان حتی می‌توانند انتخاب‌های خود را به نظرسنجی اضافه کنند، و حتی تصمیم گیری‌های دموکراتیک‌تری را بگیرند. این یک ویژگی به ظاهر معمولی است، اما یک راه حل ساده برای یک مشکل پیچیده (و مزاحم) را ارائه می‌کند.

در حال حاضر بروزرسانی بر روی  اندروید و iOS انجام می‌شود و گوگل آن را به صورت دسته‌ای عرضه می‌کند، بنابراین اگر هنوز این ویژگی را در اپلیکیشن خود ندارید، نگران نباشید، به زودی در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

این فقط یکی از ویژگی‌های است که گوگل در حال گسترش دادن برای بهبود نقشه‌های گوگل است. ویژگی‌های “Explore” و “For You” چند ماه پیش اضافه شد و این ویژگی‌ها به دنبال ایجاد تجربه شخصی در  اپلیکیشن Maps است. “For You” فیدی از رستوران‌ها و جاذبه‌های  گردشگری مجاور است که گوگل فکر می‌کند شما به آن علاقه مند هستید، البته  با توجه به  امتیاز “Your Match” مربوطه، در حالی که ” Explore ” این امکان را می‌دهد که به راحتی بتوانید رستوران‌های نزدیک محل خود را  با یک ویژگی مشخص – مثلا غذای گیاهی یا کباب – جستجو کنید.

شما در مورد این ویژگی جدید چه فکر می‌کنید؟ لطفا نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید