OnePlus قصد ورود به بازار تلوزیون‌های هوشمند را دارد - تکفارس 
OnePlus قصد ورود به بازار تلوزیون‌های هوشمند را دارد - تکفارس 
OnePlus قصد ورود به بازار تلوزیون‌های هوشمند را دارد - تکفارس 

OnePlus قصد ورود به بازار تلوزیون‌های هوشمند را دارد

میر مهدی حامی
۲۶ شهریور ۱۳۹۷ - 19:30
OnePlus قصد ورود به بازار تلوزیون‌های هوشمند را دارد - تکفارس 

وانپلاس امروز در فروم خود اعلام کرد که درحال نزدیک شدن به راه اندازی شاخه تلوزیون‌های هوشمند خود است. این محصول OnePlus TV نام داشته و طراحی، کیفیت تصویر و تجربه صوتی رده بالای وانپلاس را برای ایجاد یکپارچه سازی ارتباطات خانه، ارائه خواهد کرد. برای جزئیات بیشتر در ادامه همراه تکفارس باشید.

در پست فروم تعمدا جزئیات مختصری ارائه شده است و به غیر از نام و اشاره به اینکه این محصول چه چیزی خواهد بود، اطلاعات چندانی را نمی‌توان از آن به دست آورد. تمام چیزی که در حال حاضر می‌توانیم در مورد آن بگوییم این است که در واقع این محصول یک تلویزیون هوشمند است و بر اساس توضیحات ارائه شده از ویژگی‌های اتوماسیون خانگی بهره می‌برد.

از سال ۲۰۱۳، ما تمرکز خود را بر روی ساخت بهترین گوشی‌های هوشمند گذاشته‌ایم. در این فرایند، تیم ما به مقدار عظیمی اطلاعات در مورد نرم افزار، سخت افزار، طراحی، توسعه محصول و ارائه بهترین تجربه ممکن دست پیدا کرده است. این تلاش ها و تمام آن شب‌ها و آخر هفته‌هایی که گروه ما برای رسیدن به جایگاه کنونی صرف کار کرده‌اند، پایه ای عالی برای ساختن بخش جدید تلویزیون‌های OnePlus را فراهم کرده است.

این محصول می‌تواند یکی دیگر از تلویزیون‌های اندرویدی باشد که با دستیار گوگل یکپارچه سازی شده و با تمامی دستگاه‌های هوشمند شما کار خواهد کرد، درست مانند هر تلوزیون هوشمند اندرویدی دیگر. یک امکان دیگر نیز وجود دارد که وانپلاس روند دیگری را پیش گرفته و نرم افزار خود را  طراحی کند، مانند شیائومی که نسخه‌ای از OxygenOS را برای تلویزیون‌های خود طراحی کرد. اما در این نقطه تمام این گزینه‌ها فقط حدس هستند.

ما همچنین از وانپلاس انتظار داریم تا قیمت‌های رقابتی را عرضه کند، یعنی ارائه ویژگی‌های سطح بالا با قیمت پایین در مقایسه با برندهای مطرح در این زمینه، درست همانند کاری که در بازار گوشی‌های هوشمند انجام داده‌اند. با این حال، قیمت نهایی همچنان به مانند دیگر مشخصات و زمان عرضه یک راز باقی می‌ماند.

این شرکت در حال حاضر، در حال آماده سازی برای عرضه OnePlus 6T است، که انتظار می‌رود در ماه آینده رونمایی شود. بنابراین انتظار نمی‌رود تلوزیون هوشند این شرکت را قبل از سال ۲۰۱۹ ببینیم.

به نظر شما این شرکت با وجود برندهای قدرتمند در بازار گوشی‌های هوشمند، در این زمینه به موفقیت خواهد رسید؟ نظرات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید