نام رمز گلکسی نوت ۱۰ فاش شد - تکفارس 
نام رمز گلکسی نوت ۱۰ فاش شد - تکفارس 
نام رمز گلکسی نوت ۱۰ فاش شد - تکفارس 

نام رمز گلکسی نوت ۱۰ فاش شد

میر مهدی حامی
۲۰ شهریور ۱۳۹۷ - 19:00
نام رمز گلکسی نوت ۱۰ فاش شد - تکفارس 

گلکسی نوت ۹ به تازگی وارد فروشگاه‌ها شده است، اما این بدان معنا نیست که سامسونگ در حال کار بر روی جانشین آن نباشد. به تازگی گزارشی از رسانه‌ای در کره‌ جنوبی منتشر شده که سابقه زیادی در انتشار اطلاعات سامسونگ دارد.

با توجه به این منبع، سامسونگ یک نام رمز را برای گلکسی نوت ۱۰ انتخاب کرده است و آن نام «داوینچی» می‌باشد، که احتمالا بدان معناست که سامسونگ می‌خواهد قابلیت‌های S Pen را گسترش دهد، اگرچه که مدیر عامل شرکت سامسونگ، DJ Koh، گفته است که توسعه یک S Pen حدود ۲ تا ۳ سال زمان نیاز دارد.

علاوه بر این، در این گزارش برخی از بینش‌های صنعتی در مورد طراحی احتمالی گلکسی نوت ۱۰ نیز به نمایش گذاشته شده است. بر اساس این گزارش آنها برخی از پنل‌های جلویی موجود را دیده‌اند که هیچ کدام از آنها دکمه هوم نداشته و همه آن‌ها بر پایه نمایشگر Infinity طراحی شده‌اند. بنابراین این بدان معنی است که گلکسی نوت ۱۰ انعطاف پذیری در سال آینده روانه بازار نخواهد شد و شایعات اولیه در مورد وجود نوت ۱۰ منعطف به کلی رد می‌شود.

به هرحال هنوز زود است که بخواهیم بگوییم سال ۲۰۱۹ ممکن است برای سامسونگ و پرچمدارانش سالی بی سابقه باشد.

به نظر شما سامسونگ در پرچمداران آینده خود چه ویژگی‌های را جای خواهد داد؟ نظرات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما درمیان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید