ساعت Pixel امسال معرفی نخواهد شد - تکفارس 
ساعت Pixel امسال معرفی نخواهد شد - تکفارس 
ساعت Pixel امسال معرفی نخواهد شد - تکفارس 

ساعت Pixel امسال معرفی نخواهد شد

وحید درگایی
۱۰ شهریور ۱۳۹۷ - 13:30
ساعت Pixel امسال معرفی نخواهد شد - تکفارس 

برخلاف شایعاتی که پیشتر در دنیای تکنولوژی پخش شده بود، بنظر می رسد گوگل هیچ برنامه ای برای معرفی ساعت پیکسل برای امسال ندارد. ادامه خبر را در تکفارس دنبال کنید.

کمپانی گوگل این مساله را توسط مایلز بار رسانه ای کرد. مدیر بخش تکنولوژی های پوشیدنی گوگل به عنوان نماینده کمپانی گوگل، این مساله را امروز تایید کرد.

پیشتر گفته می شد که Pixel Watch قرار است در کنار دو گوشی هوشمند Pixel 3 و Pixel 3 XL معرفی شود که این مراسم معارفه نیز در اکتبر بود ولی امروز گفته شد که گوگل بیشتر تمایل به بهبود بخشیدن سیستم عامل اندروید در دستگاه های پوشیدنی را دارد و خودش قصد ندارد که امسال یک دستگاه را در کنار گوشی های هوشمندش معرفی کند.

البته این خبر به سود کمپانی های دیگر بود که قصد دارد ساعت های هوشمند را به بازار معرفی کنند و بنظر می رسد که گوگل قصد دارد در دو زمینه NFC و سنسور ضربان قلب، روی سیستم عامل دستگاه های پوشیدنی کار کند چرا که پیشتر نیز مردم این موضوع را از کمپانی های تولید کننده خواسته بودند. کمی قبل بود که ساعت Skagan Falster 2 معرفی شد و دیدیم که برخلاف نسخه قبلی آن، این ورژن به خواسته های مردم گوش داده و دو مورد اشاره شده را در آن جای داده است.

بنظر می رسد که گوگل هنوز نمی خواهد دست به تولید ساعت هوشمند بزند و دلیل اصلی این کار تنوع این بازار و خواسته های زیاد مردم است و اینکه سلایق مردم در این زمینه می توانند بسیار متفاوت باشند و گزینه های متفاوتی را از سازنده طلب کنند مانند ساعت هوشمند ورزشی، کارهای روزمره و … و بنظر گوگل ترجیح داده تا زمانی که به یک مورد مناسب برای تولید نرسد، دست به این کار نزند.

پس با توجه به پاراگراف قبل، می فهمیم که گوگل به دنبال تولید یک ساعت کامل است و بنظر می رسد برای این ساعت، یک همراه سخن گو نیز در نظر دارد که قرار است نمایانگر هوش مصنوعی دستگاه باشد و یادگیری محیط و آشنایی با کاربر را نیز در دستور کار خود قرار داده باشد.

بنظر می رسد موردی که قرار است در سال بعد به بازار معرفی شود، با رابط کاربری Wear OS 3.0 روانه بازار نخواهد شد و دلیل این کار نیز، بی علاقه بودن گوگل به نسخه های شماره دار سیستم عامل خودش است. طبق گفته مایلز بار، این روند دنیای تکنولوژی درباره سیستم عامل ها، مردم را به تله ای کشانده که هرسال منتظر یک به روز رسانی برای دستگاه خودشان باشند که بنظر او این مورد اشتباه است. همچنین مردم باید بدانند که Wear OS درحال پیشرفت و رشد است و هرموقع این رشد کامل شود ما آن را برای مردم ارائه خواهیم داد و نیاز نیست آن ها یک سال منتظر آن باشند.

نظر شما راجع به این خبر چیست؟ نظر خود را با تکفارس در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • ادوین ادراکی گفت:

    وقتی شماره بعدی اون نسخه یه سری تغییرات کلی توش نداشته باشه که کسی منتظرش نمیمونه، مثلن اندروید ۸ وقتی اومد من که رو گوشی قبلیم دریافت نکردم اصلن واسم مهم نبود چون هیچ تغییر واضح و چشمگیری توش با اندروید ۷ ندیدم.
    Wear OS هم انصافن به یه نسخه جدید نیاز داره که یه سری تغییرات مفید و چشمگیر داشته باشه، چون wear os بی عیب نیست و ایرادای زیادی میشه ازش گرفت، مثلن اینکه شخصی سازی توش خیلی ضعیفه و جز صفحه ساعت هیچ چیز دیگه ای رو نمیشه تغییر داد و این خیلی بده.
    به نظرم wear os هنوز خیلی راه داره