باشگاه خانگی، بوسیله‌ی یادگیری ماشینی به شما کمک می کند تا به شکل بهتری تمرینات را انجام دهید - تکفارس 
باشگاه خانگی، بوسیله‌ی یادگیری ماشینی به شما کمک می کند تا به شکل بهتری تمرینات را انجام دهید - تکفارس 
باشگاه خانگی، بوسیله‌ی یادگیری ماشینی به شما کمک می کند تا به شکل بهتری تمرینات را انجام دهید - تکفارس 

باشگاه خانگی، بوسیله‌ی یادگیری ماشینی به شما کمک می کند تا به شکل بهتری تمرینات را انجام دهید

پوریا اسدی
۱ شهریور ۱۳۹۷ - 12:00
باشگاه خانگی، بوسیله‌ی یادگیری ماشینی به شما کمک می کند تا به شکل بهتری تمرینات را انجام دهید - تکفارس 

در زمانه‌ای که برنامه‌های تناسب اندام یک دهم دلار قیمت دارند و ساعت‌های هوشمند هر حرکت ما را پیگیری می‌کنند، به نظر می‌رسد که باشگاه خانگی همسو با گذشته باشد. یک شرکت به نام Tonal به دنبال آن است که این دید را تغییر دهد آن هم با یک ماشین جدید هوشمند خانگی که وعده داده است تا تمرینات ما را با استفاده از تکنیک‌های یادگیری ماشینی به سطح بعدی ارتقا دهد و به ما کمک کند تا قوی‌تر و خوش اندام‌تر شویم.

قلب سیستم تمرینی Tonal، یک دستگاه تمرینی قابل نصب بر روی دیوار بوده که طوری طراحی شده است که در صورت عدم استفاده در محیط اطرافش، به طور یکپارچه ترکیب شود. این دستگاه با تکنولوژی بالا، دارای صفحه نمایش ۲۴ اینچی است که نه تنها به عنوان یک رابط برای برقراری ارتباط با دستگاه عمل می‌کند، بلکه همچنین می‌تواند به عنوان یک کتابخانه از تمرین‌های متخصص بر اساس تقاضا مورد استفاده قرار گیرد. کاربران می‌توانند نوع تمرینی که می‌خواهند انجام دهند یا گروه عضلانی را که می‌خواهند پرورش دهند را انتخاب کنند و سپس سیستم ویدیویی که مربوط به آن درخواست است را ارائه می‌دهد. این ویژگی‌ها اجازه می‌دهد تا Tonal نقش یک مربی شخصی را ایفا کند که مشاوره‌هایی در مورد چگونگی رویکرد درست به تناسب اندام را ارائه می‌دهد.

در هسته خود، Tonal یک دستگاه دیجیتال وزنه برداری است که راهی را برای جایگزینی‌ هالتر و صفحات فلزی پیدا کرده است. در عوض، دستگاه از یک موتور الکترومغناطیسی مخصوص استفاده می‌کند که می‌تواند مقاومت وزن را با استفاده از یک جفت دستگیره‌ی قابل تنظیم که از هر طرف دستگاه جدا می‌شود، تنظیم کند. این به کاربر امکان می‌دهد تا به جای یک اتاق اختصاص داده شده برای تجهیزات وزن برداری، تمرین تمام بدن را از طریق  یک دستگاه که هم اندازه یک تلویزیون است، پیگیری کند.

آنچه که واقعا Tonal را از سایر دستگاه‌های ورزشی جدا می‌کند، توانایی آن برای نظارت بر پیشرفت کاربر است و به طور خودکار تمرینات را براساس بهبود قدرت و شرایط تنظیم می‌کند. فردی که اولین بار از این سیستم استفاده می‌کند، ارزیابی سطح آمادگی جسمانی خود را انجام می‌دهد و یک برنامه شخصی برای بهبود عملکرد ایجاد می‌شود. همانطور که این شخص قوی‌تر می‌شود، سیستم به طور خودکار شدت تمرین را برای نشان دادن تغییرات به روز می‌کند. به این ترتیب، کاربران تغییرات پایداری را در قدرت و تناسب اندام خود مشاهده می‌کنند و این دستگاه  به آنها کمک می‌کند که در طول مسیر از موانع عبور کنند.

همانند برخی از دیگر دستگاه‌های تناسب اندام هوشمند که اخیرا به بازار عرضه شده‌اند، مانند دوچرخه Peloton و ماشین RW900 NordicTrack، سیستم Tonal چند دلاری بیشتر برای شما هزینه دارد. این سیستم ۲۹۹۵ دلار با گزینه ای برای اضافه کردن ۴۹۵ دلار برای “لوازم جانبی هوشمند” قیمت دارد. این پول بسیار زیاد است، اما اگر دستگاه به وعده‌های خود عمل کنند، مانند این خواهد بود که یک باشگاه اختصاصی را در هر زمان در منزل خود داشته باشید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید