Doogee S70 اولین گوشی گیمینگ ضد آب و ضربه خواهد بود - تکفارس 
Doogee S70 اولین گوشی گیمینگ ضد آب و ضربه خواهد بود - تکفارس 
Doogee S70 اولین گوشی گیمینگ ضد آب و ضربه خواهد بود - تکفارس 

Doogee S70 اولین گوشی گیمینگ ضد آب و ضربه خواهد بود

علیرضا هاشمی
۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - 20:00
Doogee S70 اولین گوشی گیمینگ ضد آب و ضربه خواهد بود - تکفارس 

شرکت Doogee یک سازنده نسبتا جدید چینی گوشی‌های هوشمند است که یک گوشی ارزان قیمت و با حاشیه‌های کم را با نام Doogee Mix به بازار عرضه کرده است. اگر به خاطر داشته باشید این چینی‌ها بودند که با تولید گوشی Xiaomi Mi Mix ترند صفحه نمایش‌های بی‌حاشیه را در بازار باب کرد‌ه‌اند و باعث شدند دیگر شرکت‌ها از این روند پیروی کنند. برای جزئیات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

شرکت Doogee قرار است به زودی یک تلفن جدید گیمینگ (lol wut) را با قابلیت ضد آب و ضربه روانه بازار کند. این دیوایس سومین گوشی هوشمند گیمینگ است که تا قبل از پایان سال ۲۰۱۸ معرفی خواهد شد. نکته جالب توجه در رابطه با این گوشی این است که هزیته ساخت آن از طریق اینترنت و از وبسایت Indiegogo که مبلغ را از طرف مردم دریافت می‌کند، تامین می‌شود.

این گوشی دارای یک صفحه نمایش ۶ اینچی به همراه رزولوشن +FHD است و نسبت ابعاد تصویر آن معادل ۱۸:۹ است که نیروی آن توسط باتری حجیم ۵٫۵۰۰ میلی آمپری تغذیه می‌شود که برای یک گوشی هوشمند گیمینگ مناسب است. سخت افزار گوشی گواهی‌های IP68 و IP69K را دریافت خواهد کرد که باعث محافظت از گوشی در برابر جریان‌ها و فشارهای قوی آب می‌شود. سازگاری این گوشی با گواهی MIL-STD-810G بدین معنی است که می‌تواند در برابر شوک‌های الکتریکی و ضربه خوردن مقاومت کند.

قلب تپنده این گوشی پردازنده Helio P23 است و ۶ گیگابایت حافظه رم برای اجرای برنامه‌ها در کنار آن قرار گرفته است و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی برای ذخیره سازی در نظر گرفته شده است. در این گوشی دکمه‌ای به نام Cooling Boost که گوشی به حالت گیمینگ می‌برد و تمامی برنامه‌ها را از حافظه رم پاک می‌کند تا بازی به خوبی اجرا شود. این گوشی از یک ماژول ورقه‌ای فلزی برای خنک کننده استفاده می‌کند و حرارت چیپست را در اندازه معقولی خنک نگه می‌دارد.

Doogee S70 اولین گوشی گیمینگ ضد آب و ضربه خواهد بود - تکفارس 

از دوربین‌ها می‌توان انتظار بسیاری داشت زیرا سنسور IMX363 سونی در آن به کار رفته است و دوربین دوم آن پیکسل‌هایی به بزرگی ۱٫۴ میکرون دارد و با وضوح ۵ مگاپیکسلی توانایی تشخیص عمق را نیز دارد و گشودگی دیافراگم آن f/1.8 است. بنابراین باید شاهد ثبت تصاویر روشن در مناطق کم نور توسط این گوشی باشیم.

Doogee S70 اولین گوشی گیمینگ ضد آب و ضربه خواهد بود - تکفارس 

قیمت این گوشی همچنان مشخص نیست و وبسایت Indiegogo هنوز کار فروش را آغاز نکرده است اما می‌توان به این وبسایت رفت و پیش از آغاز فروش در آن ثبت نام کنید.

لازم به ذکر است آخرین گوشی هوشمندی که از بودجه‌ی جمع آوری شده برای ساخت آن استفاده شده مربوط به گوشی ZTE Hawk Eye می‌شود. تکنولوژی استفاده شده در این گوشی توسط طرفداران در انجمن ZTE رای آورده بود اما پس از آن مدیران شرکت آن را در Kickstarter قرار دادند و به دلیل مشخصات پایین آن مورد استقبال مردم قرار نگرفت و افرادی که هزینه‌ی آن را پرداخت کرده بودند، مجبور شدند تا زمان عرضه گوشی( که زمان طولانی‌ای نیز بود) صبر کنند.

احتمالا شرکت Doogee شاهد این نوع اتفاقات نخواهد بود و گوشی هوشمند آن موفقیت بیشتری کسب خواهد نمود. برای اطلاعات بیشتر در رابطه Doogee S70 و Doogee G1 و لوازم جانبی آن‌ها به وبسایت شرکت مراجعه کنید.

نظر شما در رابطه با گوشی Doogee S70 چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشترک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید