سامسونگ در حال آماده‌سازی برای عرضه ۵ گوشی هوشمند جدید است - تکفارس 
سامسونگ در حال آماده‌سازی برای عرضه ۵ گوشی هوشمند جدید است - تکفارس 
سامسونگ در حال آماده‌سازی برای عرضه ۵ گوشی هوشمند جدید است - تکفارس 

سامسونگ در حال آماده‌سازی برای عرضه ۵ گوشی هوشمند جدید است

علیرضا هاشمی
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - 20:30
سامسونگ در حال آماده‌سازی برای عرضه ۵ گوشی هوشمند جدید است - تکفارس 

سامسونگ در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند است و تنوع محصولاتی بسیار گسترده‌ای در حوزه گوشی‌های هوشمند دارد اما با توجه به اطلاعات جدیدی که منتشر شده است، نشان می‌دهد غول کره‌ای در حال آماده سازی گوشی‌های جدیدی برای عرضه در اروپا و دیگر بازارهای مناطق جهان است. برای جزئیات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

از میان این محصولات، به نظر می‌رسد که نسخه جدید گوشی گلکسی A9 گران‌ترین مدل است و رده‌‌‌ی بالاتری نسبت دیگر گوشی‌های این سری دارد و در حال حاضر می‌توان این گوشی را با نام دیگری و با صفحه نمایش همراه با Notch خریداری کرد. در این لحظه هنوز مشخص نیست که سامسونگ دقیقاً چه برنامه‌ای برای این دستگاه دارد. با این حال سامسونگ قصد دارد که از طراحی iPhone X برای نسخه جدید A9 استفاده کند و آن را جایگزین طراحی مرسوم خود بکند، هر چند دیزاین مورد استفاده سامسونگ محبوبیت خاص خود را میان کاربران دارد. در رابطه با زمان عرضه، هیچ تاریخ خاصی ارائه نشده است اما احتمال می‌رود این گوشی تا قبل از پایان سال ۲۰۱۸ روانه بازار شود. اگر صحت این خبر تایید شود، بدین معنا است که سامسونگ بخشی از گوشی‌های سری گلکسی A 2019 معرفی خواهد کرد و گوشی گلکسی A9 مدل ۲۰۱۹ اولین آن‌ها خواهد بود. با این حال، با توجه به نام تجاری اخیر که در چین به عنوان Galaxy A90 شناخته می‌شود در دیگر کشور نام رسمی به خود خواهد گرفت.

به غیر از محصولات سری A، سه گوشی دیگری که سامسونگ در حال آماده سازی آن‌ها است مربوط به سری Galaxy J می‌شود. اولین گوشی از این سری که قرار است امسال عرضه شود، گوشی گلکسی J6 Prime است. این گوشی هوشمند با توجه به اطلاعاتی که از بنچمارک‌ها به دست آمده، از پردازنده Qualcomm’s Snapdragon 430 به همراه ۳ گیگابایت حافظه اجرایی رم استفاده می‌کند و اندروید ۸٫۱ Oreo به صورت پیشفرض بر روی آن اجرا می‌شود. البته امید است با توجه به معرفی رسمی اندروید Pie، سامسونگ نسخه جدید اندروید را به صورت بروزرسان برای این گوشی ارسال کند. گوشی‌های گلکسی J4 Core و گلکسی J4 Prime دیگر مدل‌های سری J هستند و انتظار می‌رود سامسونگ تا پایان سال ۲۰۱۸ آن‌ها را به تولید انبوه برساند.

یک گزارش دیگر نیز وجود دارد اما مدلی دقیقا در آن نام برده نشده است اما می‌توان حدس زد که سامسونگ در حال توسعه اولین گوشی از سری محصولات Android Go با نام تجاری Galaxy J2 Core است. با این حال بر خلاف بسیاری از گوشی‌های هوشمند Android Go و به لطف رابط کاربری Experience سامسونگ، گوشی Galaxy J2 Core قرار است به جای اندروید خالص از رابط کاربری سفارشی استفاده کند.

نظر شما کاربران تکفارس در رابطه با این موضوع چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید