کسب بالاترین نمره توسط نمایشگر گلکسی نوت ۹ - تکفارس 
کسب بالاترین نمره توسط نمایشگر گلکسی نوت ۹ - تکفارس 
کسب بالاترین نمره توسط نمایشگر گلکسی نوت ۹ - تکفارس 

کسب بالاترین نمره توسط نمایشگر گلکسی نوت ۹

سید محمد معلمی
۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - 17:00
کسب بالاترین نمره توسط نمایشگر گلکسی نوت ۹ - تکفارس 

بار دیگر، سامسونگ نشان داد که بهترین تولیدکننده صفحه نمایش‌های اولد در دنیاست.

گلکسی نوت ۹، به عنوان محصول جدید کمپانی تولید قطعات الکترونیکی کره‌ای، پس از کسب بالاترین نمرات از سایت DisplayMate (مرجع تست و آزمایش صفحه نمایش‌های تلویزیون‌ها، گوشی‌ها، دیتا پروژکتورها و . . .)، چندین رکورد را نیز در این زمینه شکست.

در مورد اعتبار DisplayMate باید بگوییم که این سایت، انواع نمایشگر مانند LCD، LED، OLED، ۳D، LCoS، پلاسما، DLP و CRT را آزمایش می‌کند و توسط بسیاری از شرکت‌ها برای بررسی‌های تخصصی در مورد صفحه نمایش‌ها تأیید شده است.

بالاترین نمره برای گلکسی نوت ۹

صفحه نمایش اولد گلکسی نوت ۹، توانست در آزمایشی که روی آن انجام شد، نمره A+ را دریافت کند یعنی این نمایشگر دارای بالاترین دقت رنگ مطلق است.

در یک مقاله نقد و بررسی در مورد صفحه نمایش گلکسی نوت ۹ توسط مدیرعامل DisplayMate، دکتر ریموند ام سونیرا نوشته شد، مشخص گردید که صفحه نمایش این فبلت بیشترین میزان دقت رنگ را دارد که تا به حال به ثبت رسیده است.

در این مقاله، به افزایش حالت روشنایی زیاد صفحه نمایش گلکسی نوت ۹ نیز اشاره شده است. این بررسی نشان می‌دهد که نمایشگر نوت ۹ نسبت به صفحه نمایش گلکسی نوت ۸، حدود ۲۷ درصد شفاف‌تر بوده و ۳۲ درصد کنتراست بیشتری دارد زیرا درخشندگی آن هنگامی که نور نمایشگر به بیشترین حد خود رسیده است، به ۱۰۵۰ واحد روشنایی می‌رسد.

به علاوه این گوشی، توانست رکورد دیگری را نیز در زمینه دقت رنگ و مقیاس قدرت به نام خود ثبت کند. این نمره با مشاهده نور صفحه نمایش هنگام افزایش و کاهش دادن آن به ثبت می‌رسد.

گلکسی نوت ۹ در زمینه انعکاس نور نمایشگر نیز توانست امتیاز ۴٫۴ را از آن خود کند. این همان نمره‌ای است که نوت ۸ از DisplayMate کسب کرده بود. این امتیاز کمترین عدد ثبت شده توسط این سایت برای یک گوشی می‌باشد.

به طور خلاصه، گلکسی نوت ۹ توانست در زمینه‌های بالاترین میزان دقت رنگ مطلق، حالت نور صفحه نمایش، حداکثر روشنایی، دقت رنگ، مقیاس قدرت، تغییر رنگ هنگام کاهش یا افزایش نور و عملکرد صفحه نمایش یک گوشی، رکوردها را به نام خود ثبت کند.

شگفت‌زده شدن DisplayMate با مشاهده گلکسی نوت ۹

ریموند ام سونیرا، در قسمت خلاصه نقد و بررسی خود در مورد صفحه نمایش گلکسی نوت ۹، این گوشی را نوآورانه‌ترین و سریع‌ترین دستگاه آزمایش شده در آزمایشگاه خوانده است.

در این گزارش آمده: صفحه نمایش گلکسی نوت ۹ توانست در تمام بررسی‌ها و آزمایش‌های انجام شده روی آن، بالاترین نمرات را کسب کند بنابراین می‌توان آن را یکی از بهترین نمایشگرهای موجود از نظر عملکرد بدانیم. لازم به ذکر است که سطح دقت و بهبود عملکرد صفحه نمایش در گوشی‌ها، سال به سال افزایش می‌یابد ولی نوت ۹ با چنین نمایشگری، اعداد و ارقام را در این زمینه به شدت بالا برده است.

گلکسی نوت ۹ که در تاریخ ۹ آگوست معرفی شد، از روز ۲۴ همین ماه وارد بازار خواهد شد.

صرف نظر از صفحه نمایش فوق‌العاده این گوشی، فبلت ۶٫۴ اینچی دارای عمر باتری طولانی، هوش مصنوعی در دوربین و قلم S پیشرفته‌تری نیز می‌باشد.

به نظر شما، با توجه به اخباری که هر روز در مورد گلکسی نوت ۹ می‌شنوید، آیا این گوشی می‌تواند سامسونگ را دوباره به جایگاه سابق خود در زمینه فروش گوشی بازگرداند؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید