نظرسنجی PC Mag نشان می‌دهد که اکثر کاربران به گوشی‌های اپل و سامسونگ علاقمند هستند - تکفارس 
نظرسنجی PC Mag نشان می‌دهد که اکثر کاربران به گوشی‌های اپل و سامسونگ علاقمند هستند - تکفارس 
نظرسنجی PC Mag نشان می‌دهد که اکثر کاربران به گوشی‌های اپل و سامسونگ علاقمند هستند - تکفارس 

نظرسنجی PC Mag نشان می‌دهد که اکثر کاربران به گوشی‌های اپل و سامسونگ علاقمند هستند

علیرضا هاشمی
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - 19:30
نظرسنجی PC Mag نشان می‌دهد که اکثر کاربران به گوشی‌های اپل و سامسونگ علاقمند هستند - تکفارس 

وبسایت Pc Mag به تازگی سوالی را از ۱۵۵۵ کاربر آمریکایی به صورت نظرسنجی پرسیده است. در این نظرسنجی از شرکت کنندگان پرسیده شده که علاقمند هستند عرضه کدام یک از پرچمداران آتی را به زودی ببینند. برای جزئیات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

چند روز گذشته بود که گوشی گلکسی نوت ۹ معرفی شد و قرار است در ۲۴ آگوست به صورت سراسری عرضه شود. با این حال این گوشی در صدر قرار نگرفت اما توانست ۲۴ درصد از آرا را به خود اختصاص دهد و این نشان می‌دهد این گوشی خواهان بسیاری دارد و برای جایگاه دوم امتیاز خوبی محسوب می‌شود. اما در صدر این نظرسنجی آیفون‌های ۲۰۱۸ قرار گرفته‌اند، کسانی که در این نظرسنجی شرکت کرده بودند بیشترین علاقه‌ی خود را نسبت به ۳ آیفون سال ۲۰۱۸ نشان داده‌اند و ۴۲ درصد از مجموع آرا به آن‌ها اختصاص دارد و ثابت کردند که محصولات مبتنی بر سیستم عامل ios در کشور آمریکا طرفداران بسیاری دارند.

خبر ناخوشایند برای سازندگان گوشی‌های هوشمندی که در رده شرکت‌های سامسونگ و اپل قرار نگرفته‌اند، این است که ۱۱ درصد از شرکت‌ کنندگان به هیچ یک از پرچمداران جدید دیگر علاقه‌ای بروز نداده‌اند و نکته جالب توجه این است که این افراد در رده‌ی سوم این لیست قرار گرفته‌اند. بنابراین نتیجه می‌گیریم که دو سوم افراد شرکت کننده در این نظرسنجی خواهان یکی از پرچمداران سامسونگ یا اپل هستند در حالی که باقی شرکت‌ها در این زمینه عقب مانده‌اند. به همین دلیل شرایط برای شرکت‌هایی همچون HTC و الجی نامساعد است و اوضاع برخلاف میل این دو شرکت در جریان است و برای طراحی گوشی‌های بعدی باید تغییرات اساسی‌ای را ایجاد کنند و تلاش خود را برای بازپس گیری بازار انجام دهند.

گوشی‌های Pixel 3 و Pixel 3 XL با ۷ درصد در رده بعدی این نظرسنجی قرار گرفته‌اند، بنابراین شرکت گوگل در مبحث محصولات سخت افزاری هنوز جای کار دارد تا بتواند اعتماد کاربران را جلب کند. سه گوشی هوشمند آتی که کاربران به آن‌ها رای داده‌اند به ترتیب گوشی‌های LG V40 ThinQ با ۴ درصد کل آرا، Huawei Mate 20 با ۳ درصد و OnePlus 6T با ۲ درصد هستند.

اگر چه پرچمدار جدید سامسونگ در رده‌ی دوم قرار گرفت اما با این حال برخی از کاربران آیفون که در این نظرسنجی شرکت کردند علاقه‌ی خود را برای کار کردن با گلکسی نوت ۹ نشان دادند. ۷۶ درصد از کسانی که به گوشی گلکسی نوت ۹ رای دادند جزء کاربران گوشی‌های سامسونگ بود‌ه‌اند اما ۸ درصد از کاربران سامسونگ به آیفون‌های اپل رای دادند که در نوع خود جالب توجه است. ۳ درصد از این افراد مشتاقانه منتظر هستند تا گوشی را به صورت پیش فروش خریداری کنند و ۲ درصد دیگر گفته‌اند زمانی که گوشی موجود شد، اقدام به خرید خواهند کرد. ۱۲ درصد اعلام کردند زمانی به سراغ این گوشی خواهند رفت که در چند ماه آینده نقدهای آن منتشر شود و با توجه به عملکرد دستگاه و نظر متخصصین، تصمیم خود را مبنی بر خرید یا عدم خرید این گوشی خواهند گرفت. ۲۸ درصد نیز گفته‌اند، در صورتی که گوشی هوشمندشان بروزرسان بعدی اندروید را دریافت نکند، آن‌ها اقدام به خرید گوشی گلکسی نوت ۹ خواهند کرد.

نظر شما کاربران تکفارس در رابطه با این نظر سنجی انجام شده چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید