جدیدترین دستگاه تهویه هوای ال‌جی از هوش مصنوعی استفاده می‌کند - تکفارس 
جدیدترین دستگاه تهویه هوای ال‌جی از هوش مصنوعی استفاده می‌کند - تکفارس 
جدیدترین دستگاه تهویه هوای ال‌جی از هوش مصنوعی استفاده می‌کند - تکفارس 

جدیدترین دستگاه تهویه هوای ال‌جی از هوش مصنوعی استفاده می‌کند

پوریا اسدی
۸ مرداد ۱۳۹۷ - 11:30
جدیدترین دستگاه تهویه هوای ال‌جی از هوش مصنوعی استفاده می‌کند - تکفارس 

Dealerscope گزارش داد که شرکت ال جی الکترونیک در ایالات متحده، جدیدترین خط تولید سیستم‌های تهویه مطبوع با پنجره دوگانه اینورتر را راه‌اندازی کرده است این محصول اولین جایزه‌ی فناوری‌های نوظهور Energy Star سازمان حفاظت از محیط زیست ایالات متحده آمریکا را در ۲۰۱۸ بدست آورده است.

از دیدگاه سازمان حفاظت از محیط زیست ایالات متحده آمریکا ، بزرگترین نکته در مورد واحدهای جدید تهویه‌ی هوا، افزایش بهره‌وری انرژی ، به دلیل کمپرسورهای اینورتر دوگانه آنها است، اما این ویژگی فقط ابتدای فناوری  در این لوازم است. سیستم تهویه مطبوع اتاق جدید ال‌جی همچنین‌ میزان انتشار گاز CO2 را کاهش می‌دهد، نسبتا بی سر و صدا عمل می‌کند و به دستورات مالک توسط برنامه‌ی گوشی‌های هوشمند، دستیار صوتی یا کنترل دستی از راه دور پاسخ می‌دهد.

Peter Banwell از سازمان حفاظت از محیط زیست ایالات متحده آمریکا می‌گوید:

معرفی اولین سیستم متغیر تهویه مطبوع اتاق در بازار ایالات متحده، نقطه عطف قابل توجهی در زمینه انرژی است و ما به  ال‌جی برای  جایزه فناوری‌های نوظهور ENERGY STAR 2018 تبریک می‌گوییم.

سیستم تهویه مطبوع با پنجره دوگانه اینورتر ال‌جی یک فناوری نوظهور بوده که کمک می‌کند تا مصرف کنندگان در صورتحساب انرژی خود صرفه جویی کنند و به طور چشمگیری در یک دسته از محصولاتی که برای مصرف سنگین انرژی بدنام هستند، انتشار گاز CO2 را کاهش دهد. ما مشتاق هستیم با ال‌جی همکاری کنیم و این فناوری نوظهور را در سالهای آینده گسترش دهیم.

همانند اکثر موتورها و ماشین‌آلات، کمپرسورهای تهویه مطبوع هنگام شروع به کار، انرژی بیشتری مصرف می‌کنند. بسته به مدل، کمپرسورهای با سرعت متغیر در سیستم‌های تهویه مطبوع جدید ال‌جی موجب افزایش ۲۵ تا ۴۰ درصدی بهره‌وری انرژی در مقایسه با واحدهای متداول تهویه هوا می‌شوند که به طور کامل متوقف شده و سپس باید کمپرسور را مجددا راه اندازی مجدد کنند. قابلیت عملیاتی متغیر نیز باعث کاهش انتشار CO2 می‌شود.

یکی دیگر از مزایای استفاده از عملیات تغییر مستمر، کاهش نویز است. به گفته‌ی ال‌جی، طراحی موتور و کمپرسور جدید اجازه می‌دهد واحدها در سطح صدایی تا ۴۴ دسیبل کار کنند – همانند سطح صدا در یک کتابخانه.

واحد‌های دوگانه اینورتر تهویه هوا دارای وای‌فای روی صفحه هستند، که راه‌های زیادی برای کنترل، چه در خانه و چه از راه دور، در اختیار  مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد. با استفاده از نرم افزار هوشمند SmartThinQ ال‌جی، صاحبان این دستگاه می‌توانند دمای اتاق را کنترل و تنظیم و سیستم تهویه هوا را روشن یا خاموش کنند.

مصرف کنندگانی که قبلا از دستورات صوتی در الکسای آمازون و یا دستیار گوگل استفاده می‌کنند خوشحال خواهند شد زیرا در سیستم‌های جدید ال‌جی، دستیارهای صوتی الکسا و گوگل فعال هستند. علاوه بر این، واحد‌های تهویه هوا همچنین با کنترل از راه دور به صفحه نمایش LCD عرضه می‌شوند که هنگامی که وای‌فای از کار اقتاده می‌تواند مفید باشد.

سه سیستم تهویه مطبوع ال‌جی با کمپرسورهای اینورتر دوگانه موجود هستند.  مدل LW1517IVSM با ۱۴۰۰۰ BTU تا ۲۵ درصد کارآمدتر از مدل‌های غیر اینورتر است که ۴۷۰ دلار قیمت خواهد داشت.

 مدل LW1817IVSM با ۱۸۰۰۰ BTU همچنین با بهره‌وری بیشتر از ۲۵ درصد عمل می‌کند و ۵۷۰ دلار قیمت گذاری شده است.

بالاترین ظرفیت خنک کننده ،  مدل LW2217IVSM با ۲۲۰۰۰ BTU مصرف انرژی را تا ۴۰ درصد کاهش می‌دهد و در ۶۵۰ دلار قیمت گذاری شده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید