تاریخ رونمایی از شیائومی ۱۵ فاش شد - تکفارس 
تاریخ رونمایی از شیائومی ۱۵ فاش شد - تکفارس 
تاریخ رونمایی از شیائومی ۱۵ فاش شد - تکفارس 

تاریخ رونمایی از شیائومی ۱۵ فاش شد

فرزاد اسرافیلی
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 21:27
تاریخ رونمایی از شیائومی 15

طبق یک گزارش، شیائومی ۱۵ با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ احتمالا اواسط ماه اکتبر (اواخر مهرماه) رونمایی خواهد شد.

به‌تازگی گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه شیائومی حق عرضه انحصاری تراشه آتی اسنپدراگون ۸ نسل ۴ کوالکام را در اختیار دارد. امروز نیز شایعه جدیدی در رابطه با زمان انتشار آن به گوش رسیده است. به گزارش Digital Chat Station، اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۴ قرار است در اواسط اکتبر وارد بازار شود.

اگر گزارشات قبلی در مورد انحصار شیائومی دقیق بوده باشد، این بدان معناست که شیائومی ۱۵ و احتمالاً به همراه آن ۱۵ پرو اواسط اکتبر به صورت رسمی رونمایی و وارد بازار خواهد شد.

البته تا آن زمان خیلی چیزها ممکن است تغییر کند، اما شایان ذکر است که پارسال شیائومی ۱۴ در ۲۶ اکتبر (۴ آبان ۱۴۰۲) معرفی شد. بنابراین امسال نیز ممکن است اواسط اکتبر این بار حدود یک تا دو هفته زودتر از سال گذشته شاهد معرفی این گوشی جدید باشیم.

توجه داشته باشید که شیائومی ۱۵ به احتمال زیاد همانند نسخه‌های قبلی ابتدا برای بازار چین عرضه می‌شود. لازم به ذکر است شیائومی ۱۴ در فوریه امسال در نمایشگاه جهانی گوشی همراه موسوم به MWC رونمایی و وارد بازارهای جهانی شد.

طبق گزارشات Digital Chat Station بنچمارک اسنپدراگون ۸ نسل ۴ در بخش تک هسته‌ای حدود ۲۷۰۰ و در بخش چند هسته‌ای حدود ۱۰۰۰۰ امتیاز در گیگ بنچ کسب کرده است. ظاهرا پردازنده این گوشی مجهز به دو هسته بسیار قوی با فرکانس ۳.۶ تا ۴ گیگاهرتز می‌باشد. طبق این افشاگری هم در بخش CPU و هم در بخش GPU شاهد بهبود چشمگیر در عملکرد آن خواهیم بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید