Oppo F7 با دوربین هوشمند ۲۵ مگاپیکسلی خواهد آمد - تکفارس 
 Oppo F7 با دوربین هوشمند ۲۵ مگاپیکسلی خواهد آمد - تکفارس 
 Oppo F7 با دوربین هوشمند ۲۵ مگاپیکسلی خواهد آمد - تکفارس 

 Oppo F7 با دوربین هوشمند ۲۵ مگاپیکسلی خواهد آمد

مهدی شفیعی
۶ فروردین ۱۳۹۷ - 23:14
 Oppo F7 با دوربین هوشمند ۲۵ مگاپیکسلی خواهد آمد - تکفارس 

آمدن گوشی Oppo F7 رسمی است و این گوشی فاصله‌ی بین Oppi A1 و پرچمدار اوپو   R15 و R15 Dream Mirror را پر می‌کند.

در جلوی اوپو F7 یک صفحه نمایش ۶٫۲۳ اینچی ۱۰۸۰ * ۲۲۸۰ پیکسلی با نسبت تصویر ۱۹:۹ که LCD است، قرار گرفته و یک دوربین سلفی ۲۵ مگاپیکسلی نیز در آن وجود دارد.

دوربین جلو مهم ترین ویژگی Oppo F7 برای فروش آن است. این دوربین ۲۵ مگاپیکسلی با f/2.0 تمامی امکانات مورد نیاز برای عکاسی را فراهم کرده است.

در درجه‌ی اول باید گفت که دوربین جلو HDR است و گوشی را قادر می‌سازد تا در شرایطی که وضعیت نوری مساعد نیست، سلفی‌های خوبی بگیرد. دوم اینکه این دوربین تمام امکانات اضافی موجود را داراست، به این معنی که سنسورهای مختلف برای تشخیص جنسیت افرادی که از آن‌ها عکس گرفته می‌شود نیز به صورت نرم افزاری در آن تعبیه شده است و گوشی بسته به مرد یا زن بودن او تنظیمات نور و رنگ متفاوتی را برای ثبت بهترین تصویر اعمال خواد کرد. به طور مثال شما می‌توانید گوش‌های خرگوش را روی سر خود گذاشته و به اطراف حرکت کنید!

این دوربین سلفی برای باز کردن قفل گوشی نیز استفاده می‌شود. این نرم افزار از ۱۲۸ نقطه برای شناسایی چهره‌ی شما استفاده کرده و اگر چشمانتان بسته باشد قفل را باز نمی‌کند.

Oppo F7 به همراه یک چیپست MediaTek P60 و یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای که سرعت آن به ۲ گیگاهرتز می‌رسد و همچنین رم ۴GB یا ۶GB و حافظه‌ی  ۶۴GB یا ۱۲۸GB عرضه خواهد شد. متاسفانه باتری ۳۴۰۰ میلی آمپری به نظر نمی‌رسد که قابلیت شارژ سریع را داشته باشد.

این گوشی به همراه اندروید ۸٫۱ اورئو عرضه خواهد شد. Oppo F7 در نهم آپریل در هند به بازار خواهد رفت. مدل ۴GB در حدود ۲۷۳ یورو و مدل ۶GB+128GB قیمت آن را بالاتر و به حدود ۳۳۶ یورو خواهد رساند. F7 معمولی با رنگ قرمز، تقره‌ای و سیاه خواهد آمد و این در حالی است که F7 128GB در رنگ‌های قرمز و سیاه موجود خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید