دولینگو زبان چینی را به لیست زبان‌های خود اضافه می‌کند - تکفارس 
دولینگو زبان چینی را به لیست زبان‌های خود اضافه می‌کند - تکفارس 
دولینگو زبان چینی را به لیست زبان‌های خود اضافه می‌کند - تکفارس 

دولینگو زبان چینی را به لیست زبان‌های خود اضافه می‌کند

امین داسنورد
۲۸ آبان ۱۳۹۶ - 22:02
دولینگو زبان چینی را به لیست زبان‌های خود اضافه می‌کند - تکفارس 

نرم‌افزار دولینگو به تازگی دوره‌ی زبان جدیدی را برای کسانی ایجاده کرده است که تمایل به یادگیری زبان چینی دارند؛ و یا به طور دقیق‌تر بگوییم، چینی ماندارین(Mandarin Chinese). با بیش یک میلیاردنفر گوینده، چینی ماندارین یکی از پرکاربردترین زبان‌های دنیا است و احتمالاً بد نیست که کمی با اصطلاحات و لغات آن آشنا شویم.

شما با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید زبان‌های زیادی را یاد بگیرید. با این‌حال، مدت زیادی طول کشید تا دولینگو راهی برای تدریس زبان‌های آسیایی پیدا کند از آن‌‌جایی که  کاملاً یاد دادن این زبان‌ها به باقی مردم جهان بسیار سخت است. دولینگو در ماه می ۲۰۱۷ دوره‌ی زبان ژاپنی را به زبان‌های خود اضافه کرد و حالا نوبت چینی است که وارد این ترکیب شود.

استفاده از بازی برای جالب نگه داشتن فرایند یادگیری

دولینگو دوره‌ی یادگیری زبانی را برای چینی ماندارین مدرن و استاندارد اضافه کرده است. این دوره همانند تمامی دوره‌های دیگر این نرم‌افزار تنظیم شده است و از راه‌های گوناگون و تمرین‌های بازی‌مانند برای جالب نگه داشتن فرایند یادگیری استفاده می‌کند. شما در مراحل یادگیری خود با مباحث مختلفی نظیر سلام و احوال پرسی، بهداشت و سلامت، غذا، ورزش و مشاغل رو به رو خواهید شد.

متأسفانه برای اکثر ما در باقی نقاط جهان، یادگیری زبان چینی سخت است. نه‌تنهاباید حروف جدیدی یاد بگیرید، نحوه‌ی بیان همان کلمه هم می‌تواند به آن کلمه معنی متفاوتی بدهد. خوشبختانه، دولینگو عناصر اضافه‌تری را قرار داده است و آن‌ها را به تدریج به روی شما پیاده می‌کند.

برای فردی که زبان مادری‌ او چینی نیست، مدت زمان زیادی طول خواهد کشید تا بتواند زبان چینی را سلیس و روان صحبت کند؛ بنابراین انتظارات خود را کمی پایین بیاورید. اما اگر دوره‌ی دولینگو را کامل کنید و ۱۰۰۰ حرف و ۱۰۰۰ کلمه را همان‌طور که جلو می‌روید یاد بگیرید، قادر خواهید بود تا  سه سطح اول آزمون رسمی مهارت زبان چینی را با موفقیت قبول شوید.

دوره‌ی دولینگو برای چینی ماندارین مدرن و استاندارد حالا برای سیستم‌عامل اندروید و آی‌او‌اس موجود است. و می‌توانید هرمقدار تمایل دارید روزانه به یادگیری زبان بپردازید. استفاده از دولینگو رایگان است، اما نسخه‌ی پولی آن به نام دولینگو پلاس فاقد تبلیغات است و به شما امکان یادگیری آفلاین می‌دهد.

سخن کنفسیوس: اگر تلاش نکنی، هرگز موفق نمی‌شوی

یادگیری زبان چینی سخت است؛ اما نباید اجازه دهید چنین چالشی شما را از تلاش کردن منصرف کند. دولینگو قرار نیست شما را در زبان چینی استاد کند، اما نکات پایه را به شما آموزش می‌دهد. اما اگر می‌خواهید به آسانی به زبان چینی صحبت کنید، باید در یک دوره‌ی حرفه‌ای نام‌نویسی کنید.

منبع: makeuseof

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید