مشخصات کامل گوشی Oppo R15 Neo فاش شد - تکفارس 
مشخصات کامل گوشی Oppo R15 Neo فاش شد - تکفارس 

مشخصات کامل گوشی Oppo R15 Neo فاش شد

علیرضا هاشمی
۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - 15:00
مشخصات کامل گوشی Oppo R15 Neo فاش شد - تکفارس 

علاوه بر گوشی‌های F9 و F9 Pro که اخبار زیادی از آن‌ها می‌شنویم، شرکت Oppo قصد دارد یک گوشی دیگر را در هفته‌های آتی معرفی کند. بسته به بازار آن، این گوشی قرار است با نام‌های R15 Neo و AX5 عرضه شود. اخیرا لیستی از مشخصات کامل این گوشی منتشر شده است. برای جزئیات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

گوشی R15 Neo در مقایسه با گوشی‌های F9 و F9 Pro، یک محصول پایین رده محسوب می‌شود اما با خود ویژگی‌های جالبی را به همراه دارد. باتری این گوشی ظرفیتی ۴۲۳۰ میلی آمپری دارد و قلب تپنده‌ی آن چیپست Qualcomm Snapdragon 450 است و حافظه‌ رم آن بسته به مدل ظرفیتی ۳ یا ۴ گیگابایتی خواهد داشت. حافظه‌ی داخلی در نظر گرفته شده برای آن از نوع ۶۴ گیگابایتی خواهد بود.

مشخصات کامل گوشی Oppo R15 Neo فاش شد - تکفارس 

سایز صفحه نمایش این گوشی معادل ۶٫۲ اینچ است و رزولوشن آن ۱۵۲۰*۷۲۰ پیکسل خواهد بود و با توجه به نسبت ابعاد آن، شاهد Notch در بالای نمایشگر خواهیم بود. در بخش پشتی از دوربین‌های دوگانه با وضوح ۱۳ مگاپیکسل و ۲ مگاپیکسل و به ترتیب از دیافراگم‌های F 2.2 و F 2.4 استفاده شده است. از دوربین دوم به منظور تشخیص عمق و گرفتن تصاویر بوکه استفاده می‌شود. دوربین سلفی از سنسوری وضوح ۸ مگاپیکسلی و دیافراگم F/2.2 بهره می‌برد.

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به وایفای ۲٫۴ گیگاهرتزی، بلوتوث نسخه ۴٫۲، GPS و قابلیت دو سیم‌کارت همزمان اشاره کرد. اندروید ۸٫۱ Oreo  به صورت پیشفرض به همراه رابط کاربری ColorOS اوپو بر روی آن نصب شده است. اندازه آن در ابعاد ۱۵۶٫۲x 75.6 x 8.2 میلیمتر خواهد بود و وزن آن معادل ۱۶۸ گرم است و در دو رنگ صورتی الماسی و آبی الماسی عرضه می‌شود.

هنوز مشخص نیست که این گوشی در چه روزی معرفی می‌شود یا اینکه چه قیمتی برای آن در نظر گرفته شده است. اما با توجه به اینکه مشخصات این گوشی فاش شده است، می‌توان حدس زد که زمان معرفی آن نزدیک است.

نظر شما کاربران تکفارس در رابطه با گوشی R15 Neo چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید