گلکسی S8 از دکمه ی مخصوصی برای دستیار هوشمند بهره خواهد برد - تکفارس 
گلکسی S8 از دکمه ی مخصوصی برای دستیار هوشمند بهره خواهد برد - تکفارس 
گلکسی S8 از دکمه ی مخصوصی برای دستیار هوشمند بهره خواهد برد - تکفارس 

گلکسی S8 از دکمه ی مخصوصی برای دستیار هوشمند بهره خواهد برد

امید بصیری
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - 22:39
گلکسی S8 از دکمه ی مخصوصی برای دستیار هوشمند بهره خواهد برد - تکفارس 

به نظر می رسد که سامسونگ در نظر دارد تا در نسل آینده ی پرچم دار اصلی خود یعنی سری اس از یک دکمه ی مخصوص برای خبر کردن دستیار صوتی هوشمند جدید این گوشی بهره ببرد. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تکفارس همراه باشید.

ما قبلاً نیز گزارش کرده ایم که سامسونگ در حال کار بر روی یک دستیار صوتی هوشمند سیری مانند(دستیار صوتی هوشمند گوشی های آیفون شرکت اپل) است تا در نسل آینده ی پرچم داران سری اس خود استفاده کند. اگرچه بر طبق یک گزارش از سوی وال استریت ژورنال این شرکت در نظر دارد تا برای این دستیار صوتی دکمه ی مخصوصی را تعبیه کند.

“آخرین نمونه های اولیه ی تولید شده از گلکسی اس ۸ شامل یک دکمه ی فلزی در لبه ی آن می شوند که به محض فشردن آن دستیار صوتی جدید سامسونگ پاسخ خواهد داد”.این را کاربری در یکی از پست های اخیر خود اطلاع رسانی کرده است.

این اخبار درست پس از آن مطرح می شوند که یکی از مدیران سامسونگ به تازگی عنوان کرده که این شرکت جدید ترین تحقیقات خود در زمینه ی دستیار های صوتی را به عرصه ی عمل آورده تا در جدیدترین پرچم داران خود استفاده کند. به گفته ی این فرد مسئول این دستیار صوتی به خوبی با ابزار های پوشیدنی سامسونگ و هم چنین لوازم خانگی هوشمند سامسونگ ارتباط بسیار بهتری برقرار می کند.

اما یک خبر بد! متاسفانه به نظر می رسد که طرفداران این ابرگوشی باید مدت بیشتری را برای دیدن جدیدترین غول سامسونگ صبر کنند. به نظر می رسد که با بلایی که بی دقتی در طراحی نوت ۷ بر سامسونگ آورد این شرکت اهتمام تامی برای عدم تکرار این مسئله گذاشته است. سامسونگ می خواهد ثابت کند که مورد نوت ۷ صرفا یک اتفاق بوده و نه عدم توانایی این شرکت در تولید محصولات با کیفیت. بنابراین این شرکت باید آزمایشات بسیار بیشتری را برای مطمئن شدن از تمام جوانب نوت ۷ سپری کند برای همین مدت زمان بیشتری را برای دیدن این گوشی باید صبر کرد.

کاربری که این اطلاعات را افشا کرده همچنین خبر از این داده که ممکن است گلکسی اس ۸ تا ماه اپریل سال ۲۰۱۷ میلادی معرفی نشود.این تاریخ ۲ ماه دیرتر از مدت زمان قبلی است که برای معرفی این گوشی انتظار می رفت.

منبع:samobile.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید