شایعه: برخی از مشخصات اچ تی سی ۱۱ لو رفته اند - تکفارس 
شایعه: برخی از مشخصات اچ تی سی ۱۱ لو رفته اند - تکفارس 
شایعه: برخی از مشخصات اچ تی سی ۱۱ لو رفته اند - تکفارس 

شایعه: برخی از مشخصات اچ تی سی ۱۱ لو رفته اند

دانیال دهقانی
۱۶ آبان ۱۳۹۵ - 00:30
شایعه: برخی از مشخصات اچ تی سی ۱۱ لو رفته اند - تکفارس 

شایعات جدید برخی از مشخصات اچ تی سی ۱۱ را لو داده اند! در ادامه خبر با تک فارس همراه باشید.

حالا که تیم شیکاگو کابز (Chicago Cubs) طلسم طولانی عدم موفقیت را شکسته و قهرمان لیگ بیسبال شده است، می توانیم باور کنیم که هیچ چیز غیرممکن و نامیسر نیست! شاید یک کمپانی که در منجلاب شکست فرو رفته (البته نه به اندازه شیکاگو کابز) می خواهد یک بازگشت شکوهمندانه داشته باشد. شاید اچ تی سی (HTC) همان شرکتی باشد که از رسوایی سامسونگ به خاطر گلکسی نوت ۷ و خراب شدن جلوه اش نزد مردم می خواهد نهایت استفاده را ببرد. به هر حال، اچ تی سی نتوانست با اچ تی سی ۱۰ آن چنان درخشان جلوه کند و گوی سبقت را از رقبایش برباید.

پس اچ تی سی برای پرچمدار سال آینده اش چه برنامه ای دارد؟ طبق شایعاتی که از کشور چین به گوش می رسند، اچ تی سی ۱۱ با یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی پا به بازار خواهد گذاشت که رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ را خواهد داشت. انتظار می رود که دو طرف صفحه نمایش این گوشی خمیده باشد. یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت این گوشی قرار دارد و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی هم برای گرفتن تصاویر سلفی و چت های تصویری در نظر گرفته شده است.

به نظر می رسد که روی هر دو دوربین این گوشی اچ تی سی فناوری OIS را در دسترس قرار دهد، یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری گوشی را تغذیه کند و همچنین یک گواهی نامه IP67 نیز به اچ تی سی ۱۰ اعطا شود. ما نمی توانیم به اندازه کافی و وافی بر روی اهمیت دو قابلیت ضد آب بودن و داشتن یک باتری با ظرفیت بالا تاکید کنیم و بدون شک همه شما هم از اهمیت این دو مسئله با خبر هستید. با اضافه کردن آن دو قابلیت به پرچمدار خود، شاید اچ تی سی هم بتواند همچون شیکاگو کابز از گور برخیزد و دوباره نام خود را بر سر زبان ها بیندازد.

نظر شما در رابطه با اچ تی سی ۱۱ چیست؟ دیدگاه های خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید