آیا از موتورلا موتو ام و لنوو پی ۲ در تاریخ ۸ نوامبر رونمایی خواهد شد؟ - تکفارس 
آیا از موتورلا موتو ام و لنوو پی ۲ در تاریخ ۸ نوامبر رونمایی خواهد شد؟ - تکفارس 
آیا از موتورلا موتو ام و لنوو پی ۲ در تاریخ ۸ نوامبر رونمایی خواهد شد؟ - تکفارس 

آیا از موتورلا موتو ام و لنوو پی ۲ در تاریخ ۸ نوامبر رونمایی خواهد شد؟

دانیال دهقانی
۹ آبان ۱۳۹۵ - 15:23
آیا از موتورلا موتو ام و لنوو پی ۲ در تاریخ ۸ نوامبر رونمایی خواهد شد؟ - تکفارس 

آیا از موتورلا موتو ام و لنوو پی ۲ در تاریخ ۸ نوامبر رونمایی خواهد شد؟ در ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

بر اساس تریلرهایی، که توسط لنوو و موتورلا ساخته شده اند دو محصول در دست توسعه آن ها یعنی موتورولا موتو ام (Motorola Moto M) و لنوو پی ۲ (Lenovo P2) در تاریخ ۸ نوامبر در کنفرانسی در گوانگ ژو چین رونمایی خواهند شد. تا کنون تصاویر مختلفی از موتو ام لو رفته است. این گوشی که نام رمز کونگ فو (Kung Fu) دارد، طبق گزارش ها یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی که یک Gorilla Glass 4 از آن محافظت می کند در اختیار دارد، و چیپست MT6755 مدیا تک نیز زیر صفحه نمایش این گوشی قرار خواهد گرفت. این چیپست یک پردازنده ۸ هسته ای با قدرت ۲.۱ گیگاهرتز خواهد داشت و پردازنده گرافیکی Mali-T860MP2 نیز در آن وجود خواهد داشت. این گوشی ۴ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ الی ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت.

موتو ام از یک دوربین پشتی با کیفیت ۱۶ مگاپیکسلی بهره خواهد برد و دوربین جلویی آن نیز که برای گرفتن تصاویر سلفی و برقراری مکالمات تصویری از آن استفاده می شود، ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری نیز این گوشی را تغذیه خواهد کرد. یک اسکنر اثر انگشت زیر دوربین پشتی گوشی یافت می شود. اندروید ۶ مارشمالو به صورت پیش فرض روی گوشی نصب شده و موتو ام دو رنگ طلایی و نقره ای خواهد داشت. می توان انتظار داشت این گوشی در حالی که برخی از اپ های مایکروسافت به صورت پیش فرض روی آن نصب شده، در ماه دسامبر به بازار عرضه شود.

از لنوو پی ۲ نیز در IFA 2016 که ماه پیش برگزار شد اطلاعاتی به دست آمده بود و این دستگاه نیز یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با کیفیت فول اچ دی خواهد داشت. چیپست این گوشی Snapdragon 625 است که یک پردازنده ۸ هسته ای و پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۰۶ را در خود جای داده است. در اروپا، این گوشی ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. البته نسخه های چینی این گوشی ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی را به خود اختصاص خواهند داد. دوربین های پشتی و جلویی این گوشی نیز به ترتیب ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی خواهند بود. یک باتری قدرتمند ۵۱۰۰ میلی آمپری این گوشی را روشن نگاه خواهد داشت و یک اسکنر اثر انگشت هم روی دکمه Home گوشی تعبیه شده است.

در روز ۸ نوامبر، باید شاهد انتشار اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی ها مثل زمان عرضه و قیمت خواهیم بود.

نظر شما در رابطه با این گوشی ها چیست؟ آیا تمایلی به تهیه آن ها دارید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید