گلکسی M14 4G سامسونگ با قیمت مناسب معرفی شد - تکفارس 
گلکسی M14 4G سامسونگ با قیمت مناسب معرفی شد - تکفارس 
گلکسی M14 4G سامسونگ با قیمت مناسب معرفی شد - تکفارس 

گلکسی M14 4G سامسونگ با قیمت مناسب معرفی شد

افشین نوری
۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - 11:24
گلکسی M14 4G

سامسونگ از گوشی گلکسی M14 4G با تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ رونمایی کرد. این گوشی یک مدل مقرون‌به‌صرفه است که می‌تواند مشتریان زیادی را جلب خود کند.

گلکسی M14 4G دارای یک نمایشگر ۶.۷ اینچی LCD با وضوح HD+ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی است و یک ناچ قطره‌ای در بالای خود دارد.

در پشت این گوشی یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به همراه دوربین فوق‌عریض و ماکرو ۲ مگاپیکسلی وجود دارد. دوربین سلفی هم یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی است.

در داخل این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ استفاده شده است که در کنار حداکثر ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عمل می‌کند.

باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی این گوشی با سرعت ۲۵ وات شارژ خواهد شد و سیستم‌عامل آن اندروید ۱۳ است.

گلکسی M14 4G

قیمت گلکسی M14 4G برای نسخه ۴/۶۴ گیگابایتی ۱۰۰ دلار و برای نسخه ۶/۱۲۸ گیگابایتی ۱۴۰ دلار تعیین شده است.

گفتنی است اخیرا وب‌سایت MySmartPrice فاش کرده بود که سامسونگ در حال کار روی گوشی گلکسی M14 5G نیز است. این گوشی همچنین تاییدیه FCC را دریافت کرده است.

طبق این تاییدیه، گلکسی M14 5G از شارژ سریع ۲۵ وات پشتیبانی خواهد کرد که این سرعت برای یک گوشی میان‌رده سرعت بالایی محسوب می‌شود‌.

همچنین فاش شده که گلکسی M14 5G مجهز به تراشه اگزینوس ۱۳۳۰ خواهد بود و از ۴ گیگابایت رم بهره خواهد برد. از طرف دیگر، این گوشی در بخش نرم‌افزار سیستم عامل اندروید ۱۳ را را در کنار ابط کاربری One UI 5.0 اجرا خواهد کرد. 

گفته می‌شود نمایشگر گلکسی M14 5G یک پنل ۶.۶ اینچی PLS LCD با وضوح فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز خواهد بود. به نظر می‌رسد M14 نسخه ری‌برند شده  A14 خواهد بود.

گوشی گلکسی A14 با همین نمایشگر و تراشه  اگزینوس ۱۳۳۰ در کنار ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی معرفی شد و از یک سیستم دوربین سه‌گانه شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین عمقی ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. این گوشی همچنین مجهز به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ  ۱۵ واتی است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید