این گوشی های سامسونگ دیگر هیچ آپدیت نرم‌افزاری دریافت نمی‌کنند - تکفارس 
این گوشی های سامسونگ دیگر هیچ آپدیت نرم‌افزاری دریافت نمی‌کنند - تکفارس 
این گوشی های سامسونگ دیگر هیچ آپدیت نرم‌افزاری دریافت نمی‌کنند - تکفارس 

این گوشی های سامسونگ دیگر هیچ آپدیت نرم‌افزاری دریافت نمی‌کنند

محمدامین حیدری
۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - 07:42
سامسونگ گوشی آپدیت

سامسونگ با انتشار یک سند اعلام کرده است که گوشی گلکسی S10 لایت و نوت ۱۰ لایت و همچنین گلکسی A71 و گلکسی A02 دیگر آپدیت نرم‌افزاری جدیدی دریافت نمی‌کنند.

به تازگی سامسونگ سندی در ارتباط با عرضه آپدیت نرم‌افزاری برای ماه مارس منتشر کرده است که اسامی گوشی‌های حذف یا اضافه‌شده به لیست دریافت‌کنندگان آپدیت‌های نرم افزاری این شرکت را مشخص می‌کند. باتوجه به سند منتشرشده، این‌بار سامسونگ به ندرت گوشی جدیدی را به لیست افزوده است درحالی که در طرف مقابل دو گوشی معروف گلکسی S10 لایت و نوت ۱۰ لایت و و همچنین گلکسی A71 و گلکسی A02 را به‌طور کامل از لیست حذف کرده است.

طبق این خبر، این گوشی‌ها دیگر هیچگونه آپدیت One UI یا وصله‌های امنیتی بیشتری دریافت نمی‌کنند که می‌تواند خبری بد برای آن دسته از کاربرانی باشد که هنوز درحال استفاده از آن‌ها هستند؛ علاوه‌بر این، با این اقدام سامسونگ، عرضه آپدیت نرم‌افزاری برای همه گوشی های سری گلکسی S10 و نوت ۱۰ متوقف می‌شود.

با اینکه تا پیش از این، نام گلکسی S10 لایت و نوت ۱۰ لایت در بین اسامی دریافت‌کنندگان آپدیت‌های فصلی بود اما اکنون جایی برای آنها در لیست وجود ندارد. بنابراین، وصله امنیتی منتشر شده در فوریه امسال، آخرین آپدیت نرم‌افزاری برای این دو گوشی است. البته در صورت کشف یک نقص امنیتی جدی، ممکن است آپدیت‌های امنیتی مهم برای این دستگاه‌ها منتشر شود.

لازم به ذکر است که عدم دریافت آپدیت نرم‌افزاری، مشکلی برای عملکرد گوشی‌های فوق ایجاد نمی‌کند؛ اما توصیه ما این است که برای حفظ امنیت گوشی و دریافت وصله‌های امنیتی، یک گوشی با مدل جدیدتر تهیه کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید