بهترین بازی های اکشن ۲۰۲۳ پلی استیشن - تکفارس 
بهترین بازی های اکشن ۲۰۲۳ پلی استیشن - تکفارس 
بهترین بازی های اکشن ۲۰۲۳ پلی استیشن - تکفارس 

بهترین بازی های اکشن ۲۰۲۳ پلی استیشن

تکفارس
۲۰ آبان ۱۴۰۲ - 13:36
بهترین بازی های اکشن ۲۰۲۳ پلی استیشن - تکفارس 

سونی با تولید و عرضه کنسول پلی استیشن 4 توانسته یک محصول را عرضه کند که تا سال‌های زیاد در حوزه گرافیک و بازی های قدرتمند پیشتاز باشد. در ادامه شما را با این کنسول، قابلیت‌های آن و بهترین بازی های اکشن 2023 پلی استیشن 4 آشنا می‌کنیم.

معرفی کنسول پلی استیشن ۴ و قابلیت‌های آن

پلی استیشن 4 به‌عنوان یک کنسول بسیار قدرتمند در سال 2013 توسط شرکت سونی تولید شده است. بخشی از مهم‌ترین قابلیت‌های این دستگاه عبارت‌اند از:

پشتیبانی از قابلیت HDR

با آپدیت‌های صورت‌گرفته، دستگاه پلی استیشن 4 قادر است تمامی جزئیات در محیط‌های تاریک و روشن بازی‌ها را به‌صورت کامل نمایش دهد. قابلیت HDR این دستگاه باعث شده است، تصاویر واقعی و طبیعی‌تر به نظر بیایند. اگرچه این دستگاه در سال 2013 تولید شده است؛ اما هنوز هم با تلویزیون‌های جدید که دارای قابلیت HDR هستند، سازگار است.

داشتن کنترلر DualShock 4

با استفاده از کنترلر DualShock 4 قادر خواهید بود به‌صورت بی‌سیم از آن استفاده کنید.

این دسته دارای یک پورت USB Micro است که می‌توان با هر کابلی آن را شارژ کرد. داشتن تاچ‌پد و حسگرهای حرکتی، جک و اسپیکر با قابلیت تنظیم صدا از دیگر ویژگی‌های این دسته بازی است.

با استفاده از حسگرهای حرکتی به‌راحتی قادر به تایپ‌کردن با استفاده از کیبورد مجازی کنسول پلی استیشن خواهید بود.

علاوه بر این، با نصب برنامه پلی استیشن بر روی موبایل خود می‌توانید با استفاده از کیبورد موبایل اقدام به تایپ کنید.

قابلیت‌های سخت‌افزاری پلی استیشن 4

مدل‌ها مختلف پلی استیشن 4 دارای پردازنده‌های هشت هسته‌ای مدل AMD هستند. مدل پرو این دستگاه، دارای گرافیک قدرتمند 4.2 ترافلاپس است. مدل‌های اسلیم و معمولی آن دارای حافظه 500 گیگ و نسخه پرو، حافظه 1 ترابایت دارد. این دستگاه‌ها دارای 8 گیگ رم، درایو نوری و بلوتوث ورژن 4 هستند.

البته این دستگاه قابلیت‌های بی شمار دیگری نیز دارد.

شما میتوانید اکانت های ظرفیتی  بازی های جذاب ps4  را که در ادامه به شما معرفی میکنیم را با کلیک روی خرید اکانت های ظرفیتی ps4 از فروشگاه ایکس گیمز با به صرفه ترین قیمت در ظرفیت های ۱، ۲ و ۳ تهیه کنید.

معرفی بهترین بازی های ps4

برای پلی استیشن ۴ بازی های بسیار زیادی عرضه شده‌اند که در ادامه به معرفی ۴ نمونه از بهترین بازی های ps4 می‌پردازیم.

بازی EA Sports FC 24

بازی EA Sports FC 24 در تاریخ 29 سپتامبر سال 2023 در سبک ورزشی توسط مجموعه فوتبالی الکترونیک آرتز عرضه شده است. کاربر در این بازی امکان انجام تورنومنت های جهانی را دارد. این بازی جز محبوب ترین و بهترین بازی های اکشن 2023 پلی استیشن 4 است.

داشتن قابلیت Ultimate Team به کاربران این امکان را می‌دهد که با استفاده از کارت‌های خریداری شده، بازیکن‌ها و تیم‌های شخصی‌سازی شده خود را به کار گیرد. در این قسمت یک بخش به نام Evulation وجود دارد که می‌توانید چندین بازیکن را برای پیشرفت بدون پرداخت هزینه انتخاب کنید.

با استفاده از قابلیت Career Mode امکان انجام نقل‌وانتقالات مانند دنیای واقعی وجود دارد. البته این بازی دارای بخش Volta یا همان بازی خیابانی است که جای پیشرفت بیشتری دارد.

بهترین بازی های اکشن ۲۰۲۳ پلی استیشن - تکفارس 

بازی gta v در پلی استیشن 4

بازی gta v در سال 2013 توسط Rockstar North Limited در سبک جهان باز، ماجراجویی و اکشن روانه بازار شد. بازی gta v داستان یک گروه سه نفره است که اقدام به دزدی ناموفق از یک شرکت امنیتی می‌کنند. مایکل توسط پلیس FBI بازداشت شده و در قبال لو دادن گروهش آزاد می شود.

پس از گذشت سال‌ها او با فرانکلین آشنا شده و به دنیای جرم و جنایت بازمی‌گردد. در طول داستان، ترور به‌عنوان دوست قدیمی نیز به آن‌ها اضافه می‌شود. در ادامه بزرگ‌ترین سرقت‌های تاریخ، سرقت از قطار و حوادث بسیار بیشتری رخ می‌دهد و بعد از به راه‌افتادن حمام خون، آرامش به زندگی سه دوست مایکل، ترور و فرانکلین برمی‌گردد. بی شک این محصول جز بهترین بازی های اکشن ۲۰۲۳ پلی استیشن ۴ است.

بهترین بازی های اکشن ۲۰۲۳ پلی استیشن - تکفارس 

بازی spider man 2

بازی spider man 2 یا مرد عنکبوت دو در 20 اکتبر سال 2023 توسط Insomniac Games در سبک اکشن و ماجراجویی تولید و عرضه شد. این بازی سوم شخص ادامه داستان اسپایدر من یک است. در این بازی مایلز مورالز و پیتر پارکر اگرچه با هم همکاری می‌کنند؛ اما هر کدام به دنبال رفع دغدغه‌های زندگی خود هستند.

در این حین جنگ بزرگی و طولانی برای آنها رخ می‌دهد و آن‌ها را درگیر خود می‌کند. در طول این نبرد آن‌ها می‌فهمند که لحظات سخت‌تری در انتظار آن‌ها است. باگذشت زمان لحظات غیرمنتظره‌ای برای این دو رخ می‌دهد. هر چه به پایان داستان نزدیک می‌شویم کاربران با یک داستان معرکه روبه‌رو می‌شوند و تجربه لذت بخشی از گیم‌پلی بازی خواهند داشت. بدون شک این بازی جز بهترین بازی‌های ps4 شناخته شده است.

بهترین بازی های اکشن ۲۰۲۳ پلی استیشن - تکفارس 

سری بازی های call of duty

بازی‌های call of duty در سری‌های مختلفی توسط شرکت  اکتیویژن عرضه شده‌اند. این بازی‌ها در 20 سری مختلف روانه بازار شده‌اند. این شرکت از سال 2003 شروع به ساخت اولین سری کال آف دیوتی کرده و آخرین سری آن در سال 2023 عرضه شده و سبک تمامی بازی‌های آن اکشن و ماجراجویی است.

کاربر این بازی،جنگ بزرگین را می ول و در یک فضای مشابه واقعی و سه‌بعدی به نبرد می‌پردازد؛ بنابراین جز بهترین بازی های اکشن 2023 پلی استیشن 4 است. کاربر کنترل یکی از دو شخصیت قهرمان و ضد قهرمان را بر عهده دارد که با استفاده از سلاح های مختلف به نبرد می پردازد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید