گلکسی S24 احتمالاً در دو نسخه اگزینوس و اسنپدراگون معرفی خواهد شد - تکفارس 
گلکسی S24 احتمالاً در دو نسخه اگزینوس و اسنپدراگون معرفی خواهد شد - تکفارس 
گلکسی S24 احتمالاً در دو نسخه اگزینوس و اسنپدراگون معرفی خواهد شد - تکفارس 

گلکسی S24 احتمالاً در دو نسخه اگزینوس و اسنپدراگون معرفی خواهد شد

افشین نوری
۱۴ مهر ۱۴۰۲ - 20:24
گلکسی S24

طبق یک گزارش جدید، سامسونگ گوشی گلکسی S24 را در بازارهای مختلف با تراشه اگزینوس یا اسنپدراگون عرضه خواهد کرد.

به نظر می رسد مدل‌های استاندارد و پلاس گلکسی S24 در ایالات متحده با تراشه اسنپدراگون و در بقیه بازارها با تراشه اگزینوس معرفی خواهد شد. اما مدل اولترا در همه کشورها با تراشه اسنپدراگون ارائه خواهد گردید.

حدس ما این بود که همه مدل‌های سری گلکسی S24، همانند سری گلکسی S23 از پردازنده‌های اسنپدراگون استفاده خواهند کرد. اما به گفته وب‌سایت کره‌ای The Elec، سامسونگ ممکن است به شرایط قبل از سری گلکسی S23 بازگردد. بطوریکه سری جدید خود را در ایالات متحده با تراشه اسنپدراگون و در کره، اروپا، هند و سایر کشورها با پردازنده‌ اگزینوس عرضه خواهد کرد. این تراشه، اگزینوس ۲۴۰۰ خواهد بود که امروز معرفی شد.

با این حال، یک تفاوت یزرگ در سال ۲۰۲۴ وجود خواهد داشت و آن اینکه مدل اولترا در همه بازارها با پردازنده اسنپدراگون عرضه خواهد شد که به احتمال زیاد تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ برای گلکسی خواهد بود.

طبق شایعات گلکسی S24 و S24 پلاس ممکن است از یک صفحه نمایش LTPO ارتقایافته بهره ببرند که منحصر به مدل های اولترا بوده است. این نمایشگر می‌تواند نرخ نوسازی متغیر ۱-۱۲۰ هرتز را به ارمغان بیاورد. این گوشی‌ها همچنین ممکن است باتری بزرگتری داشته باشند که می‌تواند باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برای مدل کوچکتر و باتری ۴۹۰۰ میلی آمپر ساعتی در مدل پلاس باشد.

طبق گزارش‌ها، نسخه پایه گلکسی S24 اولترا دارای ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. اما حداکثر ظرفیت ذخیره‌سازی آن در مقایسه با ظرفیت ۱ ترابایتی S23 اولترا به ۲ ترابایت افزایش خواهد یافت.

البته هنوز زمان زیادی تا معرفی سری گلکسی S24 باقی مانده است و باید ببینیم سامسونگ چه فکرهایی در سر دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید