گلکسی اسمارت تگ ۲ سامسونگ معرفی شد - تکفارس 
گلکسی اسمارت تگ ۲ سامسونگ معرفی شد - تکفارس 
گلکسی اسمارت تگ ۲ سامسونگ معرفی شد - تکفارس 

گلکسی اسمارت تگ ۲ سامسونگ معرفی شد

افشین نوری
۱۳ مهر ۱۴۰۲ - 10:18
گلکسی اسمارت تگ 2

سامسونگ ردیاب هوشمند گلکسی اسمارت تگ ۲ را رونمایی کرد که دارای استاندارد IP67 و دوام باتری تا ۷۰۰ روز است.

سامسونگ در سال ۲۰۲۱ با گلکسی اسمارت تگ وارد بازار ردیاب‌های هوشمند شد و مدت کوتاهی پس از آن اسمارت تگ پلاس را ارائه کرد. این شرکت حالا گلکسی اسمارت تگ ۲ را معرفی کرده است.

ردیاب جدید سامسونگ نسبت به مدل‌های قبلی بهبودهای قابل توجهی دارد. این گجت دارای ۵۰ درصد افزایش عمر باتری در حالت عادی است و تا ۵۰۰ روز دوام می آورد. همچنین یک حالت صرفه جویی وجود دارد که می‌تواند تا ۷۰۰ روز شارژدهی ارائه دهد.

سامسونگ همچنین دوام این گجت را افزایش داده است. این ردیاب از استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب پشنیبانی می‌کند. این یک ارتقا قابل توجه نسبت به استاندارد IP52 مدل پلاس است.

اسمارت تگ ۲ چند قابلیت جدید نیز داردکه یکی از آن‌ها یک حالت گمشده است که به شما اجازه می‌دهد تا اطلاعات تماس را از طریق پیام به گجت اضافه کنید. این قابلیت روی گوشی‌های غیرسامسونگ با NFC نیز کار می‌کند.

سایر قابلیت‌ها شامل Compass View بهبودیافته، SmartThings Find ارتقایافته و همگام سازی خودکار اسمارت تگ ۲ شما با گوشی جدید در صورت تعویض گوشی می‌شود.

ظاهرا تگ ۲ از Find My اندروید پشتیبانی کند، بنابراین اگر شما یک گوشی غیرسامسونگ با UWB دارید، نمی‌توانید از آن استفاده کنید.

اسمارت تگ ۲ از ۱۱ اکتبر به قیمت ۲۹.۹۹ دلار عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید