جزئیات بیشتر درباره ردمی ۱۳C فاش شد - تکفارس 
جزئیات بیشتر درباره ردمی ۱۳C فاش شد - تکفارس 
جزئیات بیشتر درباره ردمی ۱۳C فاش شد - تکفارس 

جزئیات بیشتر درباره ردمی ۱۳C فاش شد

افشین نوری
۱۰ مهر ۱۴۰۲ - 10:03
ردمی

هفته گذشته رندرهایی ردمی ۱۳C به‌صورت آنلاین منتشر شد که طراحی این گوشی و رنگ‌های آن را نشان می‌دادند.

حالا این گوشی در کدهای MIUI رویت شده است و جزئیات بیشتری را درباره آن فاش می کند. این کدها نشان می‌دهند که ردمی ۱۳C با سه شماره مدل زیر که هر کدام برای منطقه‌ متفاوتی هستند عرضه خواهد شد.

۲۳۱۲۴RN87C – چین
۲۳۱۲۴RN87G – جهانی
۲۳۱۲۴RN87I – هند

طبق کدهای MIUI، این گوشی با اسم رمز “air” و شماره مدل داخلی “C3V” در حال توسعه است. این گوشی مجهز به تراشه مدیاتک خواهد بود و رابط کاربری MIUI 14 را بر پایه اندروید ۱۳ اجرا خواهد کرد.

چهار رقم اول شماره مدل‌های ۱۳C شاید به معنای آن باشند که این گوشی در اوایل دسامبر به طور رسمی معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود شیائومی این گوشی را ابتدا در چین و سپس در بازارهای دیگر عرضه کند.

رندرهای ردمی ۱۳C نشان می‌دهند که این گوشی از طراحی قاب تخت بهره خواهد برد. این گوشی همچنین دارای بریدگی قطره‌ای در بالای نمایشگر و سیستم دوربین سه گانه در پشت خواهد بود.

دوربین اصلی آن ظاهرا یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود و آرایش دوربین‌های پشت آن شبیه به شیائومی ۱۳ است. ردمی ۱۳C در رنگ‌های مشکی، آبی و سبز عرضه خواهد شد.

گفتنی است سری ردمی نوت ۱۳ به‌تازگی در چین معرفی شد و انتظار می‌رود این گوشی‌ها با برندهای ردمی و پوکو در بازارهای مختلف جهانی ارائه شوند.

طبق اطلاعات جدید، ظاهرا یکی از آنها کمی متفاوت خواهد بود و با نام پوکو X6 5G عرضه خواهد شد. یک گوشی با برند پوکو به شماره مدل ۲۳۱۲DRAF3G (جهانی) و ۲۳۱۲DRAF3I (هند) در پایگاه داده IMEI فهرست شده است. طبق چهار رقم اول شماره مدل، این گوشی در ماه دسامبر یا بعد از آن عرضه خواهد شد.

اسم رمز این گوشی iron_p است که می‌تواند همان پوکو X6 5G باشد. این گوشی شباهت زیادی به ردمی نوت ۱۳ خواهد داشت. کدهای MIUI نشان می‌دهند که این گوشی از یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی به جای دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی ردمی نوت ۱۳ بهره خواهد برد.

انتظار می رود نسخه جهانی آن یعنی پوکو X6 5G مجهز به تراشه دایمنسیتی ۶۰۸۰، نمایشگر ۶.۶۷ اینچی ۱۲۰ هرتزی OLED، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و فناوری شارژ ۳۳ واتی باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید