گلکسی A71 آپدیت امنیتی ماه سپتامبر را دریافت کرد - تکفارس 
گلکسی A71 آپدیت امنیتی ماه سپتامبر را دریافت کرد - تکفارس 
گلکسی A71 آپدیت امنیتی ماه سپتامبر را دریافت کرد - تکفارس 

گلکسی A71 آپدیت امنیتی ماه سپتامبر را دریافت کرد

افشین نوری
۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - 09:58
گلکسی A71

سامسونگ انتشار جدیدترین بسته امنیتی خود را برای گوشی هوشمند گلکسی A71 منتشر کرد.

سامسونگ گلکسی A71 در دسامبر ۲۰۱۹ معرفی شد و حالا بعد از گذشت حدود ۴ سال، این گوشی همچنان به‌روزرسانی‌های امنیتی را دریافت می‌کند. این گوشی با اندروید ۱۰ عرضه شد و سپس در سال ۲۰۲۲ به One UI 5 بر پایه اندروید ۱۳ ارتقا یافت.

بسته امنیتی ماه سپتامبر در سطح جهانی عرضه شده است و بیش از ۶۰ آسیب‌پذیری امنیتی را برطرف می‌کند. این بسته با شماره بیلد A715FXXU8CVI3 منتشر شده و حجم آن حدود ۴۸۵ مگابایت است. لازم به ذکر است که این گوشی در حال حاضر اندروید ۱۳ را اجرا می کند و ممکن است آپدیت اندروید ۱۴ را دریافت نکند.

دارندگان گلکسی A71 می‌توانند با رفتن Settings > Software Update > Download & Install، آپدیت جدید را دانلود و نصب کنند.

سامسونگ سال گذشته آپدیت One UI 5.0 را بر پایه اندروید ۱۳ برای گلکسی A71 5G عرضه کرد. این گوشی آپدیت مذکور را با شماره ورژن A716BXXU6EVL2 دریافت کرد. این آپدیت شامل قابلیت‌های جدیدی می‌شود و برخی اپلیکیشن‌های اصلی ساامسونگ نیز به‌روزرسانی شده‌اند‌. همچنین چندین ایموجی واقعیت افزوده ارائه شده است.

گلکسی A71  دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی از نوع سوپر آمولد (Super AMOLED) است که دارای ابعادی با نسبت ۲۰ به ۹ بوده و از رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ بهره می‌برد. 

باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی که در داخل این گوشی قرار دارد می‌تواند با یک بار شارژ به مدت بیش از دو روز استفاده با نور معمولی و حتی صفحه نمایش همیشه روشن دوام بیاورد. اکثر کاربران باید بتوانند به مدت یک روز و نصف برای کارهای معمولی و حداقل یک روز کامل با خیال راحت در استفاده‌ی سنگین شارژ داشته باشند. این گوشی به لطف داشتن قابلیت شارژ بسیار سریع ۲۵ واتی، خیلی زود شارژ می‌شود.

باتری این گوشی در زمان وب‌گردی، طی ۱۱ ساعت و ۳۲ دقیقه خالی می‌شود. اگر از گوشی برای تماشای ویدئوهای آنلاین (از جمله یوتیوب) استفاده کنید، باتری گلکسی A71 حدود ۱۱ ساعت و ۳۸ دقیقه شارژ مصرف می‌کند. برای تجربه بازی‌های موبایل سه بعدی نیز شاهد عملکرد ۱۲ ساعت و ۴۶ دقیقه‌ای هستیم که مناسب محسوب می‌شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید