واتساپ در حال تست یک گزینه نوتیفیکیشن برای قابلیت جدید کانال ها در اندروید است - تکفارس 
واتساپ در حال تست یک گزینه نوتیفیکیشن برای قابلیت جدید کانال ها در اندروید است - تکفارس 
واتساپ در حال تست یک گزینه نوتیفیکیشن برای قابلیت جدید کانال ها در اندروید است - تکفارس 

واتساپ در حال تست یک گزینه نوتیفیکیشن برای قابلیت جدید کانال ها در اندروید است

افشین نوری
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - 12:00
واتساپ

واتساپ هم‌اکنون روی یک قابلیت جدید کار می‌کند که به کاربران اجازه خواهد تا زمانیکه کانال‌ها قابل‌دسترس شدند، با دریافت نوتیفیکیشن مطلع شوند. این قابلیت فعلا در مرحله توسعه است و فقط برای تسترهای نسخه بتا در کشورهایی که قابلیت کانال‌ها (Channels) عرضه شده قابل دسترس است.

واتساپ هفته گذشته قابلیت جدید کانال‌ها را معرفی کرد که به کاربران اجازه می‌دهد کانال‌ها را دنبال کنند و از طریق یک فید، مثل آنچه که در توییتر ارائه شده، به محتوای کانال‌های دسترسی داشته باشند. این فید، از بخش چت‌ها جدا خواهد بود.

واتساپ

البته این قابلیت به‌صورت محدود عرضه شده است و فقط در کشورهای سنگاپور و کلمبیا قابل دسترس است و قرار است به‌زودی در سایر کشورها نیز عرضه شود. وب‌سایت WaBetaInfo موفق شده قابلیت ارسال نوتیفیکیشن کانال‌ها را کشف کند. این قابلیت به کاربران اجازه خواهد داد تا بدانند چه زمانی خواهند توانست در کانال‌ها مشترک شوند.

این قابلیت هم‌اکنون در نسخه ۲.۲۳.۱۲.۲۰ واتساپ بتا قابل دسترس است و کسانی که از طریق برنامه بتا ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند از طریق پلی استور آن را دانلود و نصب کنند. این قابلیت ظاهرا به صورت یک گزینه Notify me است که کاربران با ضربه زدن روی آن خواهند توانست در لیست انتظار قرار بگیرند و به محض اینکه کانال‌ها برای اکانت آن‌ها قابل دسترس شدند، از آن مطلع شوند.

هنوز مشخص نیست که قابلیت کانال‌ها چه زمانی برای کاربران خارج از سنگاپور و کلمبیا قابل دسترس خواهد بود. با این حال، این واقعیت که واتساپ روی قابلیت نوتیفیکیشن کانال‌ها کار می‌کند نشان می‌دهد که این قابلیت به‌زودی در دسترس همه کاربران قرار خواهد گرفت.

منبع: PhoneAr

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید