تصاویر پیکسل ۷a در یک رنگ آبی کم رنگ فاش شد - تکفارس 
تصاویر پیکسل ۷a در یک رنگ آبی کم رنگ فاش شد - تکفارس 
تصاویر پیکسل ۷a در یک رنگ آبی کم رنگ فاش شد - تکفارس 

تصاویر پیکسل ۷a در یک رنگ آبی کم رنگ فاش شد

افشین نوری
۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - 06:38
پیکسل 7a

گوشی پیکسل ۷a قرار است به‌زودی معرفی شود و حالا رندرهای جدید این گوشی فاش شده است که دید بسیار خوبی از طراحی و رنگ‌بندی آن در اختیار ما قرار می‌دهد.

این تصاویر را یک افشاگر مطرح به نام Steve H.McFly منتشر کرده است و همانطور که می‌بینید در طراحی پیکسل ۷a المان‌هایی از دو گوشی پیکسل ۷ و پیکسل ۶a با عاریت گرفته شده است.

 پیکسل 7a

این گوشی هرچند از نظر ظاهری شبیه به پیکسل ۶a است اما در بخش دوربین ارتقاهایی دارد. نوار دوربین این گوشی داری یک بریدگی برای دوربین‌های پشت است. همچنین به نظر می‌رسد فریم این گوشی از جنس فلز و بدنه آن از پلاستیک است. نوار دوربین هم ظاهرا با یک پوشش آلومینیومی مات به جای شیشه پوشش داده شده است.

پنل جلویی پیکسل ۷a تقریبا مشابه پیکسل ۶a است و یک بریدگی هول پانچ مرکزی در بالای نمایشگر آن برای دوربین سلفی وجود دارد و حاشیه‌های جلو تاحدودی قابل‌توجه هستند.

طبق اطلاعات امروز، پیکسل ۷a در ۵ رنگ عرضه خواهد شد که سه رنگ اصلی آن سفید، خاکستری و آبی روشن خواهند بود. ما امروز برای اولین نسخه آبی رنگ این گوشی را می‌بینیم که ظاهرا با اسم رسمی  Sky Blue یا Arctic Blue تبلیغ خواهد شد. گوگل احتمالا نسخه مشکی رنگ را Carbon و نسخه سفید رنگ را Cotton خواهد نامید.

در رابطه با مشخصات پیکسل ۷a به نظر می‌رسد این گوشی از یک نمایشگر ۶.۱ اینچی OLED با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، تراشه تنسور ۲، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. این گوشی همچنین از شارژ بی سیم پشتیبانی خواهد کرد و در دو رم ۶ و ۸ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ارائه خواهد شد.

انتظار می‌رود نسخه ۶/۱۲۸ گیگابایتی به قیمت ۵۰۰ دلار عرضه شود در حالیکه همین نسخه پیکسل ۶a به قیمت ۴۴۹ دلار فروخته شد. این گوشی احتمالا ۱۰ می معرفی خواهد شد.

منبع: Phonearena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید