دلیل عدم عرضه شیائومی میکس فولد ۲ در اروپا مشخص شد - تکفارس 
دلیل عدم عرضه شیائومی میکس فولد ۲ در اروپا مشخص شد - تکفارس 
دلیل عدم عرضه شیائومی میکس فولد ۲ در اروپا مشخص شد - تکفارس 

دلیل عدم عرضه شیائومی میکس فولد ۲ در اروپا مشخص شد

مهدی حلوائی
۲۶ آذر ۱۴۰۱ - 12:38
شیائومی میکس فولد 2

میکس فولد ۲ دومین گوشی تاشوی شرکت شیائومی بوده که در حال حاضر تنها در کشور چین عرضه شده و خبری از عرضه‌ی آن در بازار اروپا نیست. حالا دلیل اصلی این موضوع مشخص شده است.

شیائومی میکس فولد ۲ از نمایشگر داخلی اولد ۸.۰۲ اینچی از نوع LTPO 2.0 با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز متغیر، تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱، ۱۲ گیگابایت رم و ۱۰۲۴/۵۱۲/۲۵۶ بهره برده و به سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۶۷ واتی مجهز شده است.

به‌نظر می‌رسد که قیمت نسبتاً بالای این گوشی باعث شده تا شیائومی از عرضه‌ی آن در اروپا صرف نظر کند. نسخه‌ی پایه‌ی شیائومی میکس فولد ۲ در حال حاضر با قیمت ۸۹۹۹ یوان در چین قابل خریداری است که چیزی حدود ۱۲۲۶ یورو می‌شود. هرچند که این رقم چندان بالایی به حساب نمی‌آید اما با احتساب مالیات و موارد دیگر، قیمت این گوشی به چیزی حدود ۱۵۹۹ یورو (احتمالاً بسیار بیشتر) می‌رسد.

در حال حاضر گلکسی زد فولد ۴ با قیمتی بیشتر و گلکسی زد فولد ۳ با قیمتی کمتر از شیائومی میکس فولد ۲ در اروپا عرضه شده‌اند و همین موضوع کار شیائومی برای رقابت با گوشی‌های قدرتمندتر و دارای پشتیبانی بهتر غول فناوری کره‌ای را بسیار سخت کرده است. با این وجود، ممکن است که در سال ۲۰۲۳ شاهد عرضه‌ی گوشی تاشوی جدید شیائومی در اروپا باشیم.

منبع: NotebookCheck

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید