فاش شد: منتظر یک فناوری بسیار پیشرفته در سری گلکسی S24 سامسونگ باشید - تکفارس 
فاش شد: منتظر یک فناوری بسیار پیشرفته در سری گلکسی S24 سامسونگ باشید - تکفارس 

فاش شد: منتظر یک فناوری بسیار پیشرفته در سری گلکسی S24 سامسونگ باشید

افشین نوری
۱۸ آذر ۱۴۰۱ - 15:38
سامسونگ گلکسی S24

در حالیکه سری گلکسی S23 هنوز معرفی نشده است شایعاتی درباره سری گلکسی S24 شنیده می‌شود.

سری گلکسی S24 قرار است در سال ۲۰۲۴ معرفی شود و طبق اطلاعاتی که امروز فاش شده است گوشی‌های این سری از اتصال وای فای ۷ پشتیبانی خواهند کرد. 

استاندارد وای فای ۷ هنوز به‌طور گسترده مورد استفاده‌ی شرکت‌ها قرار نگرفته است و فعلا از استانداردهای وای فای ۶ و ۶E استفاده می‌شود، اما این شرایط ممکن است به‌زودی تغییر کند و ما برای اولین بار در بازار گوشی‌های هوشمند شاهد پشتیبانی از این استاندارد پیشرفته باشیم. 

در حال حاضر اطلاعات زیادی از سری گلکسی S24 در دسترس نیست ولی احتمالا این سری هم مثل سری‌های قبل شامل سه مدل استاندارد، پلاس و اولترا خواهد بود. البته با توجه به اینکه سری گلکسی S23 تغییرات زیادی نسبت به سری گلکسی S22 نخواهد داشت انتظار می‌رود سری گلکسی S24 با تغییرات زیادی معرفی شود. 

درباره استاندارد وای فای ۷ باید بگوییم که این استاندارد ۲.۵ برابر سریع‌تر از وای فای ۶ خواهد بود بطوریکه سرعت آن به ۳۳ گیگابیت بر ثانیه خواهد رسید و در فرکانس‌های ۲.۴ GHz, 5 GHz, و ۶ GHz کار خواهد کرد. 

پیش‌بینی می‌شود اولین لپ‌تاپ‌ها و روترهای وای فای ۷ نیز در سال ۲۰۲۴ عرضه شوند و به این ترتیب ما به‌تدریج وارد عصر سریع‌ترین استاندارد ارتباطی وای فای خواهیم شد. کوالکام نیز یکی از شرکت‌هایی است که زودتر از بقیه وارد این عرصه شده است و باید ببینیم قدم‌های بعدی این شرکت چه خواهد بود. 

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.