گلکسی S24 امتیاز تعمیرپذیری ۹ از ۱۰ را کسب کرد - تکفارس 
گلکسی S24 امتیاز تعمیرپذیری ۹ از ۱۰ را کسب کرد - تکفارس 
گلکسی S24 امتیاز تعمیرپذیری ۹ از ۱۰ را کسب کرد - تکفارس 

گلکسی S24 امتیاز تعمیرپذیری ۹ از ۱۰ را کسب کرد

افشین نوری
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - 17:52
گلکسی S24

گوشی گلکسی S24 سامسونگ در کالبدشکافی کانال یوتیوبی PBKreviews امتیاز تعمیرپذیری ۹ از ۱۰ را کسب کرده است.

این گوشی دارای یک محفظه بخار مسی بزرگتر نسبت به مدل قبلی خود است (تقریباً دو برابر) که هم‌سایز محفظه بخار گلکسی S24 اولترا می‌باشد.

برای تعمیر این گوشی لازم است پنل پشتی را با حرارت دادن جدا کنید. کاورهای لنز دوربین را نیز می‌توان به طور جداگانه تعویض کرد. گلکسی S24 برخلاف S24 پلاس و S24 اولترا آنتن UWB ندارد.

بورد اصلی این گوشی مثل مدل قبلی‌اش دارای طراحی دو لایه است . دوربین سلفی آن در محل خود چسبانده شده و فقط در صورتی قابل تعویض است که از چاقو برای برش دادن چسب استفاده کنید. اما دوربین‌های پشتی را به‌راحتی می‌توان عوض کرد و هر دو دوربین اصلی و تله فوتو دارای لرزشگیر اپتیکال هستند.

باتری گلکسی S24 را هم می‌توان به‌راحتی جدا کرد. اما عوض کردن نمایشگر بدون آسیب رساندن به آن تقریبا غیرممکن است. پس اگر آن را عوض می‌کنید، احتمالا به دلیل آن است که آسیب دیده است.

گلکسی S24 امتیاز ۹ از ۱۰ تعمیرپذیری را کسب کرده و از طرفی حداکثر امتیاز را برای در دسترس بودن قطعات، سهولت تعویض باتری و سهولت تعویض قطعات کسب کرده است. اما برای مدت زمان تعمیر و همچنین برای تعویض صفحه نمایش امتیاز ۱.۵ از ۲ را کسب کرده است.

پیش‌سفارش گوشی‌های سری گلکسی S24 از تاریخ ۱۹ ژانویه آغاز شده و این مدل‌ها با فروش ۱.۲۱ میلیون دستگاه در بازار داخلی کره به رکورد جدیدی دست یافته‌اند.

سامسونگ امسال پرچم‌داران جدید خود را با دو تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ و اسنپدراگون ۸ نسل ۳ روانه بازارهای مختلف کرده است. 

طبق گزارش جدید، از ۱.۲۱ میلیون دستگاه پیش‌ سفارش شده، گلکسی S24 اولترا با اختصاص ۶۰ درصد سفارشات به خود، محبوب‌ترین مدل سری جدید است.

در رده دوم امسال گلکسی S24 پلاس با ۲۱ درصد کل پیش‌فروش‌ها و در رتبه سوم گلکسی S24 با ۱۹ درصد سفارشات قرار دارند.

گفتنی است سری گلکسی S23 رکورد پیش‌فروش ۱.۰۹ میلیون دستگاه را در مدت مشابه ثبت کرده بود. سری گلکسی S۲۴ با وعده ۷ سال پشتیبانی نرم‌افزاری عرضه می‌شود و هر سه مدل جدید آن سیستم عامل اندروید ۱۴ را با رابط کاربری One UI 6.1 اجرا می‌کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید