قابلیت‌های هوش مصنوعی گلکسی S24 فقط تا ۲ سال رایگان خواهد بود - تکفارس 
قابلیت‌های هوش مصنوعی گلکسی S24 فقط تا ۲ سال رایگان خواهد بود - تکفارس 
قابلیت‌های هوش مصنوعی گلکسی S24 فقط تا ۲ سال رایگان خواهد بود - تکفارس 

قابلیت‌های هوش مصنوعی گلکسی S24 فقط تا ۲ سال رایگان خواهد بود

افشین نوری
۲۸ دی ۱۴۰۲ - 18:56
گلکسی S24

سامسونگ سری گلکسی S24 را دیروز با قابلیت‌های هوش مصنوعی موسوم به Galaxy AI معرفی کرد، اما این قابلیت‌ها ظاهرا فقط تا پایان سال 2025 رایگان خواهند بود.

 سری گلکسی S24 دارای ارتقاهای سخت‌افزاری قابل توجهی از جمله نمایشگر روشن‌تر، تراشه قدرتمندتر و دوربین‌های پیشرفته‌تر است و در کنار آن‌ها قابلیت‌های متنوع هوش مصنوعی را نیز ارائه کرده است. 

حالا با توجه به اطلاعاتی که منتشر شده است، این قابلیت‌های هوش مصنوعی پس از دو سال، به‌صورت اشتراکی عرضه خواهند شد. با این حال، هنوز مشخص نیست که این قابلیت‌ها پس از سال ۲۰۲۵ با چه قیمتی در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

گفتنی است سامسونگ قصد دارد بسیاری از این قابلیت‌های هوش مصنوعی را برای گوشی‌های قدیمی‌تر خود نیز ارائه کند.

ظاهرا  سری گلکسی S23، گلکسی زد فولد ۵، گلکسی زد فلیپ ۵، گلکسی تب S9 و چند مدل دیگر در نیمه اول سال ۲۰۲۴ قابلیت‌های Galaxy AI را دریافت خواهند کرد.

 یکی از قابلیت های هوش مصنوعی گلکسی S24 امکان ترجمه زنده تماس‌های تلفنی خواهد بود. در این قابلیت، از هوش مصنوعی برای ترجمه همزمان استفاده خواهد شد.

قابلیت بعدی، Nightography Zoom نام خواهد داشت که به بهبود کیفیت عکس‌های گرفته شده در نور کم هنگام بزرگ‌نمایی کمک خواهد کرد. ظاهرا قابلیت دیگری به نام High Resolution نیز وجود خواهد داشت که کیفیت تصاویر دوربین اصلی را افزایش خواهد داد.

قابلیت دیگری به نام  Screen Display وجود خواهد داشت که شما با استفاده از این قابلیت فضای بیشتری برای انجام کارهایی که دوست دارید خواهید داشت.

قابلیت بعدی Generative Edit نام دارد که احتمالا یک ابزار ویرایشی مبتنی بر هوش مصنوعی خواهد بود. این قابلیت  ظاهرا شبیه به Magic Eraser گوگل در سری پیکسل ۸ خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید