هوش مصنوعی گلکسی S24 سامسونگ به آیفون آمد - تکفارس 
هوش مصنوعی گلکسی S24 سامسونگ به آیفون آمد - تکفارس 
هوش مصنوعی گلکسی S24 سامسونگ به آیفون آمد - تکفارس 

هوش مصنوعی گلکسی S24 سامسونگ به آیفون آمد

افشین نوری
۵ اسفند ۱۴۰۲ - 10:13
هوش مصنوعی گلکسی S24

سامسونگ قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy AI سری گلکسی S24 را از طریق یک برنامه در دسترس کاربران آیفون قرار داده است.

این برنامه که Try Galaxy نام دارد با دریافت یک به‌روزرسانی جدید امکان تجربه قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy AI را برای کاربران آیفون و سایر گوشی‌های اندرویدی فراهم کرده است.

هوش مصنوعی Galaxy AI که فقط برای سری گلکسی S24 عرضه شده بود، قرار است به‌زودی برای سایر گوشی‌های سامسونگ از جمله سری گلکسی S23 نیز عرضه شود.

سامسونگ اعلام کرده که چندین قابلیت هوش مصنوعی سری گلکسی S24 برای دستگاه‌های قبلی این شرکت نیز ارائه خواهد شد. به گفته این شرکت بسیاری از قابلیت‌های Galaxy AI برای مدل‌های قدیمی‌تر از جمله سری گلکسی S23، گلکسی S23 FE، گلکسی زد Fold 5 و Flip 5 و سری گلکسی تب S9 تا نیمه اول ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد.

بنابراین قابلیت‌های Galaxy AI در انحصار سری گلکسی S24 نخواهد بود و دستگاه‌های قدیمی‌تر سامسونگ نیز آن‌ها را دریافت خواهند کرد.

 یکی از قابلیت های هوش مصنوعی گلکسی S24 امکان ترجمه زنده تماس‌های تلفنی خواهد بود. در این قابلیت، از هوش مصنوعی برای ترجمه همزمان استفاده خواهد شد.

قابلیت بعدی، Nightography Zoom نام خواهد داشت که به بهبود کیفیت عکس‌های گرفته شده در نور کم هنگام بزرگ‌نمایی کمک خواهد کرد. ظاهرا قابلیت دیگری به نام High Resolution نیز وجود خواهد داشت که کیفیت تصاویر دوربین اصلی را افزایش خواهد داد.

قابلیت دیگری به نام  Screen Display وجود خواهد داشت که شما با استفاده از این قابلیت فضای بیشتری برای انجام کارهایی که دوست دارید خواهید داشت.

قابلیت بعدی Generative Edit نام دارد که احتمالا یک ابزار ویرایشی مبتنی بر هوش مصنوعی خواهد بود. این قابلیت  ظاهرا شبیه به Magic Eraser گوگل در سری پیکسل ۸ خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید