تاریخ رونمایی از گلکسی S24 سامسونگ رسماً اعلام شد - تکفارس 
تاریخ رونمایی از گلکسی S24 سامسونگ رسماً اعلام شد - تکفارس 
تاریخ رونمایی از گلکسی S24 سامسونگ رسماً اعلام شد - تکفارس 

تاریخ رونمایی از گلکسی S24 سامسونگ رسماً اعلام شد

افشین نوری
۱۳ دی ۱۴۰۲ - 10:06
گلکسی S24

سامسونگ تاریخ رونمایی از گلکسی S24 را رسماً اعلام کرد. به‌گفته این شرکت، رویداد آنپکد ۲۰۲۴ اواخر دی‌ماه برگزار خواهد شد.

سامسونگ رسماً تائید کرده که اولین رویداد آنپکد ۲۰۲۴ این شرکت در روز ۱۷ ژانویه (۲۷ دی‌ماه) برگزار خواهد شد. این در حالیست که سال گذشته اولین رویداد آنپکد سامسونگ در ۱ فوریه ۲۰۲۳ برگزار شد. آن رویداد نیز حدود یک هفته زودتر از رویداد سال ۲۰۲۲ برگزار گردید که می‌تواند به معنای یک رویکرد جدید در شرکت کره‌ای باشد.

در این رویداد، سه گوشی گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا معرفی خواهند شد. متاسفانه سری گلکسی S23 نسبت به سری گلکسی S22 ارتقا چندان زیادی نداشت و به نظر می‌رسد که این اتفاق در مورد گلکسی S24 نیز رخ خواهد داد.

طبق شایعات، صفحه‌نمایش گلکسی S24 اولترا به جای نمایشگر خمیده از نوع تخت خواهد بود. به غیر از این تغییر، انتظار می‌رود هر سه گوشی جدید سامسونگ حداقل از نظر ظاهری مشابه مدل‌های قبلی خود باشند. این گوشی‌ها قرار است با مدل‌های آیفون ۱۵ اپل رقابت کنند.

همانند سال‌های گذشته، شما می‌توانید گوشی‌های جدید سامسونگ را رزرو کنند و سامسونگ برای این منظور یک اعتبار ۵۰ دلاری به شما خواهد داد.

طبق گزارش دیگری، این سری با همان قیمت نسل قبلی خود یعنی گلکسی S23 عرضه خواهد شد. به عبارت دیگر، مدل پایه ممکن است با قیمت ۷۹۹ دلار به فروش برسد، در حالیکه گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا به ترتیب با قیمت ۹۹۹ دلار و ۱۱۹۹ دلار فروخته خواهند شد.

این بدان معناست که سامسونگ قصد دارد قیمت گوشی‌های بعدی خود را ثابت نگه دارد تا در بخش گوشی‌های پرچمدار همچنان رقابتی باقی بماند. ظاهرا این شرکت قصد دارد با عرضه سری گلکسی S24 با همان قیمت قبلی، فروش خود را ۱۰ درصد افزایش دهد.

طبق شایعات، گلکسی S24 اولترا دارای حداکثر روشنایی ۲۶۰۰ نیت خواهد بود و احتمالا همه مدل‌های گلکسی S24 از اتصال ماهواره‌ای پشتیبانی خواهند کرد. انتظار می‌رود گلکسی S24 اولترا با سنسور اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی عرضه شود که فیلم‌برداری ۸K را ارائه خواهد کرد.

سامسونگ قصد دارد در گوشی‌های پرچمدار نسل بعدی خود، روی فناوری هوش مصنوعی تمرکز کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید