پوکو X5 5G تائیدیه های FCC و BIS را دریافت کرد - تکفارس 
پوکو X5 5G تائیدیه های FCC و BIS را دریافت کرد - تکفارس 
پوکو X5 5G تائیدیه های FCC و BIS را دریافت کرد - تکفارس 

پوکو X5 5G تائیدیه های FCC و BIS را دریافت کرد

افشین نوری
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - 12:09
پوکو ایکس 5 5G

گوشی پوکو X5 5G احتمالا به‌زودی معرفی خواهد شد. ما اوایل امسال شاهد معرفی پوکو X4 5G بودیم و حالا به نظر می‌رسد که مدل جایگزین آن با توجه به تائیدیه‌های متعددی که دریافت کرده است خیلی زودتر از انتظارات ما معرفی خواهد شد. 

پوکو X5 5G به‌تازگی تائیدیه FCC و BIS را دریافت کرده است و برخی مشخصات آن نیز در این تاییدیه‌ها مشاهده شده است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

این گوشی در دیتابیس BIS و FCC به‌ترتیب با شماره مدل‌های ۲۲۱۰۱۳۲۰I و ۲۲۱۰۱۳۲۰G رویت شده است و در تاییدیه FCC به مشخصاتی مثل سیستم دوربین مستطیلی‌شکل، قابلیت وای‌فای دوبانده و باتری ۴۹۰۰ میلی‌آمپرساعتی برای آن اشاره شده است. 

تاییدیه FCC همچنین گفته است که پوکو X5 5G  از باندهای n5, n7, n38, n41, n77 و n78 5G پشتیبانی خواهد کرد و در بخش نرم‌افزار رابط کاربری MIUI 14 را اجرا خواهد کرد. اما در دیتابیس BIS به مشخصات خاصی درباره این گوشی اشاره نشده است.

اخیرا یکی از مدیران پوکو در هند به‌طور تلویحی گفته بود که این شرکت به‌زودی یک گوشی جدید معرفی خواهد کرد. در هر حال انتظار می‌رود که پوکو در روزهای آینده تاریخ دقیق معرفی گوشی جدید خود را اعلام ‌کند‌.

طبق شایعات، این گوشی از یک نمایشگر ۱۰ هرتزی IPS LCD و تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G+ بهره خواهد برد.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید