سامسونگ: اپل در سال ۲۰۲۴ وارد بازار گوشی های تاشو خواهد شد اما نه با آیفون تاشو - تکفارس 
سامسونگ: اپل در سال ۲۰۲۴ وارد بازار گوشی های تاشو خواهد شد اما نه با آیفون تاشو - تکفارس 
سامسونگ: اپل در سال ۲۰۲۴ وارد بازار گوشی های تاشو خواهد شد اما نه با آیفون تاشو - تکفارس 

سامسونگ: اپل در سال ۲۰۲۴ وارد بازار گوشی های تاشو خواهد شد اما نه با آیفون تاشو

افشین نوری
۱۲ آبان ۱۴۰۱ - 18:58
آیپد تاشو اپل

سامسونگ به‌عنوان پیشتاز بازار گوشی‌های تاشو امیدوار است که سال آینده تعداد زیادی از این گوشی‌ها بفروشد و تاکنون عملکرد بسیاری خوبی در این زمینه داشته است. 

سامسونگ پیش‌بینی کرده است که اپل در سال ۲۰۲۴ وارد بازار گوشی تاشو خواهد شد، اما این شرکت کار خود را با یک آیفون تاشو شروع نخواهد کرد بلکه با محصولاتی که نمایشگر بزرگ دارند شروع خواهد کرد.  

به نظر سامسونگ، اپل احتمالا در سال ۲۰۲۴ یک آیپد تاشو یا یک مک‌بوک تاشو معرفی خواهد کرد و اولین آیفون تاشو این شرکت در سال ۲۰۲۵ ذونمایی خواهد شد و قیمت بسیار بالایی خواهد داشت. گفته می‌شود قیمت آن حدود ۲۵۰۰ دلار خواهد بود. 

با این حال، به نظر می‌رسد کارایی آیپد تاشو یا مک‌بوک تاشو بسیار بیشتر از آیفون تاشو خواهد بود و کاربرلن خواهند توانست با تا کردن آن‌ها قادر به حمل آن‌ها به هر جایی باشند‌. در ضمن استفاده از تراشه‌های سری M اپل در این محصولات باعث خواهد شد تا ضخامت آن‌ها نازکتر شود و خم کردن آن‌ها راحت‌تر شود. 

با این حال، مینگ چی کو تحلیلگر محصولات اپل معتقد است که اولین آیفون تاشو این شرکت موفقیت بزرگی کسب خواهد کرد و حدود ۲۰ میلیون دستگاه در همان سال اول عرضه خواهد فروخت. به نظر کو، یکپارچگی نرم‌افزتری اپل باعث افزایش محبوبیت آیفون تاشو خواهد شد و شاید تا قبل آن شاهد یک آیپد تاسو در سال ۲۰۲۳ باشیم. 

ظاهرا سایز نمایشگر این آیپد تاشو بزرگتر از سایز ۱۲.۹ اینچی آیپد پرو خواهد بود و ممکن است هم‌سایز مک‌بوک ۱۶ اینچی باشد. در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم اپل چه فکرهایی در سر دارد و آیا پیش‌بینی سامسونگ درست از آب در خواهد آمد یا نه.

منبع: Wccftech

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید