ویوو ایکس فولد با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ معرفی شد - تکفارس 
ویوو ایکس فولد با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ معرفی شد - تکفارس 
ویوو ایکس فولد با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ معرفی شد - تکفارس 

ویوو ایکس فولد با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ معرفی شد

افشین نوری
۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - 18:32
ویوو ایکس فولد

گوشی تاشو ویوو ایکس فولد سرانجام معرفی شد. این گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ است. در ادامه با ما همراه باشید تا با مشخصات این گوشی بیشتر آشنا شویم.

ویوو ایکس فولد مجهز به یک نمایشگر خارجی ۶.۵۳ اینچی AMOLED و یک نمایشگر داخلی تاشو ۸.۰۳ اینچی AMOLED E5 با رزولوشن ۲۲۰۰x ۱۸۰۰ پیکسل است و هر دو نمایشگر از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و فناوری HDR10+ پشتیبانی می‌کنند. در زیر هر کدام از این نمایشگرها از حسگر اثر انگشت اولتراسونیک استفاده شده است و لولای دستگاه نیز از نوع شناور است که اجازه می‌دهد ایکس فولد کاملاً مسطح بسته شود. این لولا همچنین می‌تواند نمایشگرها را در زوایای ۶۰ و ۱۲۰ درجه نگه دارد‌.

ویوو ایکس فولد

ویوو ایکس فولد در داخل خود از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ در کنار ۱۲ گیگابایت رم استفاده کرده است و باتری آن ۴۶۰۰ میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد که با سرعت ۶۶ وات در عرض ۳۷ دقیقه شارژ خواهد شد. شارژ بی‌سیم ۵۰ وات نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

این گوشی در بخش دوربین مجهز به یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور GN5 سامسونگ، یک دوربین پریسکوپ ۱۲ مگاپیکسلی با زوم ۵ برابر و یک دوربین فوق‌عریض ۴۸ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۱۴ درجه است. ویوو برای لنز این دوربین‌ها با برند Zeiss همکاری کرده است. دو دوربین سلفی نیز در داخل و خارج ایکس فولد تعبیه شده است.

ویوو ایکس فولد

گوشی تاشو ویوو ایکس فولد در رنگ‌های مشکی، آبی و خاکستری معرفی شده و به قیمت ۱۳۰۰ دلار عرضه خواهد شد.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید