آمازون مچ بند هالو ویوو را با قابلیت‌های عالی معرفی کرد - تکفارس 
آمازون مچ بند هالو ویوو را با قابلیت‌های عالی معرفی کرد - تکفارس 

آمازون مچ بند هالو ویوو را با قابلیت‌های عالی معرفی کرد

افشین نوری
۷ مهر ۱۴۰۰ - 12:26
آمازون هالو ویوو

آمازون از یک مچ بند تناسب اندام جدید به نام هالو ویوو (Halo View) رونمایی کرد این مچ بند ۹۹.۷۹ دلاری مجهز به یک نمایشگر رنگی آمولد (AMOLED) است و از سرویس‌های سلامتی جدید آمازون پشتیبانی خواهد کرد. این سرویس‌های تناسب اندام جدید که آمازون امروز آن‌ها را معرفی کرده است شامل سرویس‌های Halo Fitness و Halo Nutrition می‌شود که اولی برای نمایش ویدیوهای تمرینی و دومی برای تنظیم برنامه غذایی به کار خواهد رفت.

مطالب مرتبط:

مچ بند هالو ویوو جایگزین مچ بند سال گذشته هالو بند (Halo Band) می‌شود که فاقد نمایشگر بود. این مچ بند تناسب اندام هرچند قادر به جمع‌آوری اطلاعات بیومتریک کاربر، مانند ضربان قلب، سطح اکسیژن خون و درجه حرارت پوست است، اما مثل هالو بند نمی‌تواند اطلاعات صوتی کاربر را جمع‌آوری کند. دلیل آن هم این است این گجت برخلاف مدل قبلی خود فاقد میکروفون است. البته هالو ویوو این قابلیت را دارد که خواب شما را پایش کند و به شما در قالب پیامک هشدار بدهد.

مچ بند هالو ویوو در سه رنگ مشکی، سبز و ارغوانی عرضه خواهد شد و امکان خرید بندهای دیگری که شامل ۱۵ رنگ مختلف می‌شوند نیز برای آن وجود خواهد داشت. این مچ بند می‌تواند با یک بار شارژ به مدت یک هفته دوام بیاورد و همچنین می‌تواند در عرض ۹۰ دقیقه به‌طور کامل شارژ شود. به‌گفته آمازون، این مچ بند در تعطیلات کریسمس در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

آمازون هالو ویوو

شما همچنین با خریدن مچ بند هالو ویوو می‌توانید یک سال به‌طور رایگان از خدمات سرویس Halo Membership استفاده کنید. هزینه اشتراک ماهیانه این سرویس ۳.۹۹ دلار است که قابلیت‌های خوبی مانند اسکن بدن، آنالیز خواب، سیستم یکپارچه الکسا و امکانات دیگری را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما با این مچ بند همچنین به سرویس‌های جدیدی که آمازون امروز معرفی کرده است دسترسی خواهید داشت.

یکی از این سرویس‌ها، Halo Fitness است که حاوی بیش از صدها کلاس یوگا، تمرین‌های مقاومتی و تنفسی توسط مربیان حرفه‌ای می‌شود. این سرویس همچنین قادر به نمایش پارامترهای سلامتی مختلفی مانند ضربان قلب خواهد بود.

سرویس بعدی، Halo Nutrition است که  شامل مجموعه‌ای از دستورهای غذایی مختلف از طرف شرکت‌هایی مانند Weight Watchers ،Lifesum و Whole Foods می‌شود. این سرویس به‌صورت یکپارچه با دستیار هوشمند الکسا ارائه شده و شما در آن می‌توانید مواد اولیه یک دستور غذایی را به لیست خرید الکسا اضافه کنید. به‌گفته آمازون، این سرویس در ژانویه سال آینده قابل‌دسترس خواهد بود و دارندگان مدل اصلی هالو بند نیز به هر دو سرویس فوق دسترسی خواهند داشت.

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.