شیائومی ۱۲ اولترا کپی برداری از یکی از گوشی های ویوو خواهد بود - تکفارس 
شیائومی ۱۲ اولترا کپی برداری از یکی از گوشی های ویوو خواهد بود - تکفارس 

شیائومی ۱۲ اولترا کپی برداری از یکی از گوشی های ویوو خواهد بود

افشین نوری
۲ بهمن ۱۴۰۰ - 15:36
شیائومی ۱۲ اولترا

گوشی شیائومی ۱۲ اولترا قرار است به‌زودی معرفی شود و حالا طراحی پنل پشت این گوشی لو رفته است. شیائومی به‌تازگی از سری شیائومی ۱۲ که شامل سه مدل شیائومی ۱۲، ۱۲ پرو و ۱۲ ایکس می‌شد رونمایی کرد و شیائومی ۱۲ اولترا نیز عضو دیگر این سری خواهد بود.

طبق اطلاعاتی که امروز افشا شده است، شیائومی ۱۲ اولترا دارای یک ماژول دوربین بسیار بزرگ در پنل پشت خود خواهد بود که شباهت زیادی به ماژول دوربین گوشی پرچمدار بعدی ویوو یعنی X80 خواهد داشت. این ماژول به اندازه‌ای بزرگ خواهد بود که تا لبه‌های کناری گوشی گسترش خواهد یافت.

شیائومی ۱۲ اولترا

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌شود، این ماژول دارای دو قسمت داخلی و خارجی است که قسمت خارجی به‌ شکل مستطیل و قسمت داخلی به شکل دایره‌ای است. این ماژول به احتمال زیاد چهار دوربین از جمله یک دوربین سوپر تله‌فوتو با زوم ۵ برابر را در خود جای خواهد داد و اگر این دوربین تله‌فوتو روی شیائومی ۱۲ اولترا استفاده شود، ما برای اولین بار شاهد چنین اتفاقی در یک گوشی هوشمند خواهیم بود.

شیائومی ۱۲ اولترا

اما شیائومی ۱۲ اولترا علاوه بر بخش دوربین در بخش نمایشگر نیز تفاوت‌های با سه مدل‌ دیگر خود خواهد داشت. این گوشی به احتمال زیاد از یک پنل انحنادار با سوراخ هول پانچ مرکزی بهره خواهد برد. این گوشی همچنین مجهز به تراشه Surge شیائومی برای بهبود کیفیت تصاویر ثبت‌شده خواهد بود.

مطالب مرتبط:

گوشی X80 ویو‌و نیز از ماژول مشابهی بهره خواهد برد و تنها تفاوت آن این خواهد بود که این ماژول در قسمت چپ پنل پشت گوشی قرار خواهد داشت، در حالیکه محفظه‌ی دوربین شیائومی ۱۲ اولترا در وسط قاب پشتی قرار خواهد گرفت.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.