ردمی K50 پرو پلاس در بنچمارک انتوتو مشاهده شد - تکفارس 
ردمی K50 پرو پلاس در بنچمارک انتوتو مشاهده شد - تکفارس 
ردمی K50 پرو پلاس در بنچمارک انتوتو مشاهده شد - تکفارس 

ردمی K50 پرو پلاس در بنچمارک انتوتو مشاهده شد

مهدی حلوائی
۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - 14:48
ردمی K50 پرو پلاس

ردمی چند روز پیش رسماً اعلام کرد که گوشی‌های سری K50 خود را در تاریخ ۲۶ اسفند روانه‌ی بازار خواهد کرد. این سری شامل چهار نسخه‌ی پایه، پرو، پرو پلاس و گیمینگ می‌شود. حالا ردمی K50 پرو پلاس در بنچمارک انتوتو (AnTuTu) عملکرد خیره‌کننده‌ای از خود به جای گذاشته و موفق به دریافت نمره‌ی بالاتر از ۱ میلیون شده است.

افاشگر مشهوری با نام کاربری Digital Chat Station امروز در شبکه‌ی اجتماعی ویبو، تصویری از عملکرد این گوشی در بنچمارک انتوتو را به اشتراک گذاشت. این گوشی که از تراشه‌ی دایمنسیتی ۹۰۰۰ استفاده می‌کند، در این بنچمارک نمره‌ی ۱,۰۴۱,۸۱۸ را دریافت کرد. ردمی K50 پرو پلاس همچنین در بخش عملکرد CPU نمره‌ی ۲۶۵,۷۴۳ و در بخش گرافیکی نمره‌ی ۳۹۴,۰۷۸ را به‌دست آورد.

ردمی K50 پرو پلاس

همچنین رزولوشن تصویر منتشرشده از عملکرد این گوشی ۱۴۴۰ پیکسل بوده که به استفاده‌ی آن از نمایشگر ۲K با رزولوشن ۱۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل اشاره دارد. ردمی K50، گران‌ترین سری برند ردمی محسوب می‌شود و قرار است تا در نسخه‌های دیگر آن از تراشه‌‌‌های اسنپدراگون ۸۷۰ و دایمسنیتی ۸۱۰۰ استفاده شود.

نظر شما در مورد سری ردمی K50 چیست؟ به‌نظر شما ردمی باید چه ویژگی‌هایی را به این سری از گوشی‌های خود اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید