تاریخ رونمایی و مشخصات سری ردمی K50 مشخص شد - تکفارس 
تاریخ رونمایی و مشخصات سری ردمی K50 مشخص شد - تکفارس 
تاریخ رونمایی و مشخصات سری ردمی K50 مشخص شد - تکفارس 

تاریخ رونمایی و مشخصات سری ردمی K50 مشخص شد

سپهر بندزر
۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - 13:18
ردمی K50 پرو

ردمی تأیید کرده است که می‌خواهد در تاریخ ۲۶ اسفند از ۳ مدل خانواده K50 رونمایی کند. این مدل‌ها شامل K50 استاندارد، K50 پلاس و K50 پرو پلاس می شوند.

همان‌طور که در پوستر مشاهده می‌کنید، ردمی در تولید دوربین خانواده K50 از یک ماژول دوربین بیرون‌زده به همراه سه دوربین با آرایش مثلثی و یک فلاش دوگانه خواهد بود استفاده خواهد کرد.

مطالب مرتبط:

ردمی K50 پرو پلاس

این پوستر همچنین دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی بکار رفته شده در سری K50 را تأیید می‌کند. در ماه فوریه ردمی از مدل گیمینگ K50 با پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل یک رونمایی کرد و انتظار می‌رود گوشی‌های بعدی این خانواده با پردازنده‌های متفاوتی مانند اسنپدراگون ۸۷۰، دایمنسیتی ۸۱۰۰ و ۹۰۰۰ به بازار عرضه شوند.

Tenna همچنین فهرستی از حافظه داخلی و رم این سه گوشی منتشر کرد که در آن گوشی K50 با ۶/۸ گیگابایت رم به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، K50 پرو با ۱۲/۸ گیگابایت رم به همراه ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و مدل K50 پرو پلاس نیز با ۸/۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه خواهند شد. شارژر K50 و K50 پرو ۶۷ وات و K50 پرو پلاس نیز ۱۲۰ وات خواهند بود.

نظر شما در مورد خانواده ردمی K50 چیست؟ به‌نظر شما این گوشی ها با چه قیمتی روانه‌ی بازار خواهند شد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید