برای اولین بار رندرهای شیائومی ۱۲ لایت فاش شد - تکفارس 
برای اولین بار رندرهای شیائومی ۱۲ لایت فاش شد - تکفارس 
برای اولین بار رندرهای شیائومی ۱۲ لایت فاش شد - تکفارس 

برای اولین بار رندرهای شیائومی ۱۲ لایت فاش شد

افشین نوری
۴ اسفند ۱۴۰۰ - 14:58
شیائومی ۱۲ لایت

شیائومی اخیرا سری شیائومی ۱۲ را معرفی کرد و حالا قصد دارد نسخه لایت آن را به نام شیائومی ۱۲ لایت معرفی بکند. امروز رندرهای این گوشی منتشر شده است که دید بهتری از آن در اختیار ما قرار می‌دهد.

شیائومی ۱۲ لایت از نظر ظاهری شبیه به شیائومی ۱۲ است و دوربین سلفی آن در داخل یک سوراخ مرکزی قرار دارد و حاشیه‌های اطراف نمایشگر ضخامت کمی دارند. شکل و شمایل ماژول دوربین پشت گوشی نیز تقریبا مشابه است و در کل می‌توان گفت که شیائومی ۱۲ لایت ظاهری شبیه به یک گوشی پرچمدار دارد.

شیائومی ۱۲ لایت

طبق شایعات، این گوشی مجهز به یک نمایشگر ۶.۵۵ اینچی اولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن ۲۴۰۰×۱۰۸۰ پیکسل خواهد بود و کار پردازش آن را تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G بر عهده خواهد داشت. همچنین در زیر نمایشگر این گوشی یک سنسور اثرانگشت وجود خواهد داشت و در بخش نرم‌افزار شاهد اجرای اندروید ۱۲ در کنار رابط کاربری MIUI 13 خواهیم بود.

مطالب مرتبط:

شیائومی ۱۲ لایت دارای سه دوربین در قاب پشت خود خواهد بود که دوربین اصلی آن احتمالا از سنسور ISOCELL GW3 سامسونگ بهره خواهد برد. در کنار این دوربین، یک دوربین فوق عریض و یک دوربین ماکرو نیز وجود خواهد داشت. اگر همه چیز خوب پیش برود احتمالا در ماه مارس امسال شاهد معرفی این گوشی خواهیم بود.

نظر شما درباره طراحی ظاهری شیائومی ۱۲ لایت چیست؟

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید