نسخه پایدار رابط کاربری MIUI 13 برای دو گوشی شیائومی عرضه شد - تکفارس 
نسخه پایدار رابط کاربری MIUI 13 برای دو گوشی شیائومی عرضه شد - تکفارس 
نسخه پایدار رابط کاربری MIUI 13 برای دو گوشی شیائومی عرضه شد - تکفارس 

نسخه پایدار رابط کاربری MIUI 13 برای دو گوشی شیائومی عرضه شد

افشین نوری
۲ اسفند ۱۴۰۰ - 07:47
رابط کاربری MIUI 13

شیائومی امروز نسخه پایدار رابط کاربری MIUI 13 را برای چند گوشی عرضه کرده است. این نسخه مبتنی بر اندروید ۱۲ بوده و علاوه بر رفع باگ‌های قبلی شامل چندین قابلیت خوب نیز می‌شود.

شیائومی این آپدیت را فعلا برای دو گوشی شیائومی می ۱۰ و ردمی نوت ۱۰ پرو عرضه کرده است. نسخه پایدار رابط کاربری MIUI 13 نه‌تنها کل سیستم عامل را روان‌تر کرده بلکه اجرای اپلیکیشن‌های شخص ثالث را نیز سریع‌تر کرده است. شیائومی همچنین یک قابلیت جدید برای انتقال فایل‌ بین تبلت‌ها و گوشی‌های خودش ارائه کرده است که به شما کمک خواهد کرد تا از فایل‌ها و اپلیکیشن‌های تبلت روی موبایل و برعکس استفاده کنید.

مطالب مرتبط:

رابط کاربری MIUI 13 همچنین شامل یک واترمارک امنیتی برای تشخیص اسناد حساس می‌شود که به شما کمک خواهد کرد تا اسناد جعلی و تقلبی را شناسایی کنید.

از طرف دیگر، در نسخه پایدار آپدیت MIUI 13 فونت قدیمی آن با یک فونت جدید به نام MiSans جایگزین شده است که خوانایی بیشتری دارد و استفاده از آن راحت‌تر است. این نسخه همچنین دارای ویجت‌های جدیدی است که ظاهر بسیار زیبایی به آن بخشیده‌اند.

شیائومی علاوه بر دو گوشی فوق، نسخه بتا رابط کاربری MIUI 13 را برای گوشی شیائومی می ۱۱T نیز عرضه کرده است. این آپدیت به شماره ورژن V13.0.1.0.SKDMIXM شامل بسته امنیتی ماه ژانویه نیز می‌شود. اگر شما جزو تست‌کنندگان پایلوت Mi هستید می‌توانید این نسخه را روی گوشی خود تست کنید.

انتطار می‌رود شیائومی در هفته‌های آینده نسخه پایدار MIUI 13 را برای گوشی‌های بیشتری عرضه بکند. بنابراین اگر شما هم یکی از گوشی‌های شیائومی را دارید حتما ما را دنبال کنید تا شما را در جریان اخبار آن قرار بدهیم.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • علی گفت:

    تمامی برنامه هایی که انلاک شده هستند بعد از اپدیت دیگه باز نمیشن واقعا خیلی داغون شده همش باگه اندروید ۱۲ من redmi note 10pro دارم اپدیت کردم دیگ هیچی جواب نمیده راه حلی دارین شما ؟؟؟
    مخصوصا که یه امکان خیلی خوبش همون پنجره های شناور بود که دیگ جواب نمیده امکاناتشم که تمش تغییر چندانی نکرده قسمت اعلاناشم مث قبله
    میگفتن کلی ابزارک یا ویجیت جدید داره از اونا هم خبری نیست
    واقعا اشتباه منو نکنین و اپدیت نکنین