نمونه هایی از تصاویر ثبت شده توسط گلکسی S22 اولترا - تکفارس
نمونه هایی از تصاویر ثبت شده توسط گلکسی S22 اولترا - تکفارس
نمونه هایی از تصاویر ثبت شده توسط گلکسی S22 اولترا - تکفارس

نمونه هایی از تصاویر ثبت شده توسط گلکسی S22 اولترا

مهدی حلوائی
۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - 10:07
گلکسی S22 اولترا

سامسونگ روز گذشته سرانجام گوشی‌های مورد انتظار سری گلکسی S22 را معرفی کرد. یکی از ویژگی‌های اصلی گوشی‌های سامسونگ، دوربین‌‌های قدرتمند آن‌هاست و حالا نمونه‌هایی از تصاویر ثبت‌شده توسط دوربین گلکسی S22 اولترا منتشر شده که شما می‌توانید آن‌ها را در بخش زیر مشاهده کنید.

تمرکز اصلی سامسونگ در بخش دوربین‌های سری گلکسی S22 روی عملکرد آن‌ها در محیط‌های کم‌نور بوده است. از این رو گلکسی S22 اولترا از دوربین اصلی با دریچه‌ی عریض‌تری نسبت به نسخه‌ی سال گذشته استفاده کرده و حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی آن نیز نسبت به قبل با بهبودهایی روبه‌رو بوده است. سامسونگ همچنین نسخه‌ی پایه و پلاس گلکسی S22 را به حسگر ۵۰ مگاپیکسلی GN5 مجهز کرده که سایز آن ۲۳ درصد بزرگ‌تر از حسگر گوشی‌های گلکسی S21 و S21 پلاس است.

همچنین لرزش‌گیر اپتیکال تصاویر و لرزش‌گیر دیجیتال ویدیوهای پرچمداران جدید سامسونگ نیز پیشرفت‌هایی را نسبت به گذشته داشته‌اند و شما حالا می‌توانید تصاویر و ویدیوهای خود را با ۴۸ درصد لرزش‌ کمتر نسبت به گوشی‌های سری گلکسی S21 ثبت کنید. علاوه بر این موارد، هوش مصنوعی بهتر سری گلکسی S22 باعث شده تا کیفیت و دقت رنگ تصاویر ثبت‌شده توسط دوربین‌های این سری نسبت به سال قبل پیشرفت قابل توجهی داشته باشند.

نظر شما در مورد سری گلکسی S22 چیست؟ به‌نظر شما گوشی‌های کدام شرکت در بخش دوربین‌ها عملکرد بهتری را نسبت به رقبا داشته است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید